رئیس کل دادگستری استان بوشهر: دستگاه قضایی آمادگی لازم جهت رفع مسائل و‌مشکلات قضایی در حین اعزام زائرین را دارد

12:02 - 26 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۲۹۱۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان بوشهر: دستگاه قضایی آمادگی لازم جهت رفع مسائل و‌مشکلات قضایی در حین اعزام زائرین را دارد
رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: دستگاه قضایی آمادگی لازم جهت رفع مسائل و‌مشکلات قضایی در حین اعزام زائرین داشته و در این خصوص همکاری لازم معمول خواهد داشت.

خبرگزاری میزان - مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی حج تمتع ۱۴۰۲ در سالن جلسات فرودگاه بوشهر به تلاش جهت تکریم زائرین و خدمت رسانی شایسته به آن‌ها در هنگام اعزام به سفر حج تاکید کرد و گفت:شرکت‌های هواپیمایی مربوطه جهت اعزام زائران از هرگونه تاخیر در انجام پرواز خودداری کنند.

وی افزود: جهت تکریم زائرین در هنگام خروج می‌بایست کسانی که ممنوع الخروج بوده از قبل شناسایی و به آن‌ها اطلاع رسانی صورت گیرد و اداره حج و زیارت می‌بایست لیست کلیه زایرین استان را جهت بررسی از این حیث به اداره گذرنامه اعلام کند.

مهرانگیز بر توجه و اهتمام زائرین به رعایت قوانین و مقررات و دستورالعمل‌ها تاکید کرد و از مسئولین حج و زیارت استان خواست تا ضمن تشکیل جلسات آموزشی و تشریح نکات لازم الرعائه زائرین، خصو‌صا از حیث همراه نداشتن اشیا و اقلام ممنوعه توجیه کرده و از عواقب حمل برخی اقلام مجرمانه آگاه کنند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: دستگاه قضایی آمادگی لازم جهت رفع مسائل و‌مشکلات قضایی در حین اعزام زائرین داشته و در این خصوص همکاری لازم معمول خواهد داشت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *