تخصیص تسهیلات بنیاد نخبگان برای فعالیت‌های علمی هلال احمر

12:57 - 25 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۲۷۷۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
تخصیص تسهیلات بنیاد نخبگان برای فعالیت‌های علمی هلال احمر
بنیاد نخبگان برای تخصیص بخشی از تسهیلات خود در پروژه‌های مرتبط با افزایش و به‌کارگیری دانش در حوزه امداد و نجات و خدمات توانبخشی به پژوهشگران نخبه ایرانی و همکار با هلال احمر، اعلام آمادگی کرد.

خبرگزاری میزان- به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ موحد، معاون بنیاد نخبگان کشور در اولین نشست جمعیت هلال احمر با جامعه نخبگان کشور ضمن استقبال از همکاری جمعیت هلال احمر با بنیاد نخبگان و جذب نخبگان به سمت فعالیت‌های داوطلبانه و بشردوستانه هلال احمر، گفت: بنیاد نخبگان آمادگی دارد تا با تخصیص بخشی از تسهیلات خود به توسعه هسته‌های مسئله محور مورد توجه هلال احمر این جمعیت را یاری کند تا به این واسطه از دغدغه‌های مهم کشور در زمان بحران کاسته شود.

او ادامه داد: بنیاد نخبگان امروز جوانان نخبه و صاحب سبک با ایده‌های خلاقانه‌ای دارد که می‌تواند زمینه حضور پاره وقت این افراد را در جمعیت هلال احمر فراهم کند.

معاون بنیاد نخبگان گفت: بنیاد نخبگان آماده است با پشتیبانی از برگزاری رویداد‌های رقابت محور، زمینه را برای مشارکت جوانان نخبه در این بخش با حمایت مالی از سوی بنیاد فراهم کنیم.

معاون بنیاد نخبگان در ادامه با ابراز خرسندی از تعامل جمعیت هلال احمر با بنیاد نخبگان گفت: افزایش تعامل با دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها برای شناسایی استعداد‌های نخبگان یکی از مهمترین برنامه‌های کاری ما در سال جدید است و تلاش میکنیم برخلاف گذشته که متمرکز بر شناسایی استعداد‌ها از دانشگاه‌ها بودیم؛ امروز در سایه این تعامل‌ها بتوانیم استعداد‌های درخشان را در اقصی نقاط کشور شناسایی کنیم.

او تاکید کرد: قطعا در سایه تعامل و همگرایی با سازمان‌های مختلف، ما از مرحله خوداظهاری استعداد‌های نخبگی عبور کرده و با جمعیت قابل توجه‌تری از نخبگان روبرو خواهیم شد تا از این ظرفیت در مسیر رشد و تعالی کشور استفاده کنیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: هلال احمر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *