تبلیغ سازمان یافته بی‌حجابی جرم محسوب می‌شود

9:12 - 24 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۲۴۹۶
دسته بندی: سیاست ، عمومی
تبلیغ سازمان یافته بی‌حجابی جرم محسوب می‌شود
معاون حقوقی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه نباید نسبت به مسأله حجاب بی‌تفاوت بود، به تقسیم بندی افراد بی‌حجاب اشاره و تاکید کرد: کسانی که به صورت سازمان یافته ترویج بی‌حجابی می‌کنند، مجرم هستند.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور، با تاکید بر اینکه نباید نسبت به مسئله حجاب بی‌تفاوت بود، به تقسیم بندی افراد بی‌حجاب اشاره و تاکید کرد: کسانی که به صورت سازمان یافته ترویج بی‌حجابی می‌کنند مجرم هستند.

وی با بیان اینکه حجاب نماد جمهوری اسلامی ایران است و نسبت به حجاب نمی‌توانیم بی‌تفاوت باشیم، گفت: اگر قرار باشد در کشور حجاب نباشد اصلا جمهوری اسلامی خیلی معنا پیدا نمی‌کند برای همین ما باید بر مسئله حجاب تاکید کنیم و نباید نسبت به آن مساحمه کنیم.

دهقان با طرح این سوال که آیا تمام کسانی که حجاب را رعایت نمی‌کنند مجرم هستند، افزود: خیر. کسانی مجرم هستند که به صورت سازمان یافته ترویج بی‌حجابی می‌کنند و معمولا اتصال این‌ها به خارج است و انگار نقش مزدوری ایفا می‌کند که در کشور رسما بی‌حجابی را ترویج کنند.

معاون حقوقی رئیس جمهور ادامه داد: این افراد به صورت سازمان‌یافته سلسله برنامه‌هایی را برای ترویج بی‌حجابی پیگیری می‌کنند. این‌ها حتماً مجرم هستند این‌ها می‌خوانهد با یک اقدام فرهنگی برنامه‌های خود را پیگیری می‌کنند لذا باید با آن‌ها حتماً برخورد شود. این دسته زیاد نیستند و تعداد آن‌ها بسیار کم است به نظرم باید این شناسایی شوند و با آن‌ها بر اساس قانون برخورد شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *