گفت‌وگو|

شه‌بخش: در روز روشن حقم را خوردند/ بوکسور بلغار هم از پیروزی‌اش شوکه شد

8:45 - 24 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۲۴۸۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
شه‌بخش: در روز روشن حقم را خوردند/ بوکسور بلغار هم از پیروزی‌اش شوکه شد
ملی‌پوش بوکس ایران گفت: کسب سهمیه المپیک سخت است، اما کسی که مدال می‌خواهد باید نگاهش فراتر از این حرف‌ها باشد.

دانیال شه‌بخش در گفت‌وگو با میزان، درباره حذف زودهنگامش از رقابت‌های جهانی بوکس اظهار داشت: ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کار بودند تا نتوانم یک مدال جهانی دیگر کسب کنم. واقعا نمی‌توانم این اتفاق تلخ را هضم کنم. بخدا قسم خود بوکسور بلغارستان و مربیان او هم از اعلام رای داوران شوک بودند، اما این اولین بار نیست که حق بوکسور‌های ایران در میدان جهانی خورده می‌شود. 

وی افزود: اگر بخواهم حرفه‌ای به اتفاق پیش آمده نگاه کنم، باید همه چیز را فراموش کرده و به فکر آینده باشم، اما مگر می‌شود به این راحتی حق کسی را خورد و هیچ اتفاقی هم رخ ندهد؟ در روز روشن حقم را خوردند و تعجب من از این است که آب از آب تکان نخورد و همه چیز خیلی زود برای بلغارستان ختم به خیر شد.

بوکسور تاریخساز ایران درباره تاثیر عدم داشتن کرسی بین المللی گفت: اگر در بحث داوری کرسی جهانی داشتیم اوضاع خیلی فرق می‌کرد و حتی اگر در این رقابت‌ها یک داور از ایران بود هم داستان متفاوت می‌شد، اما دیدید که چه اتفاقی برای من رخ داد. شوک وحشتانکی بود، اما دیگر چاره‌ای نیست و باید همه چیز را به دست فراموشی سپرده و آماده کسب سهمیه حضور در المپیک شوم.

شه‌بخش در پایان خاطرنشان کرد: کسب سهمیه المپیک سخت است، اما کسی که مدال می‌خواهد باید نگاهش فراتر از این حرف‌ها باشد. پس بهتر است اهداف بزرگی داشته باشم و برای رسیدن به این مهم دست از تلاش برندارم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *