گروه‌های مقاومت در غزه: مقاومت با اتحاد و جنگندگی، نقشه‌های دشمن را خنثی کرد

23:32 - 23 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۲۴۸۰
گروه‌های مقاومت در غزه: مقاومت با اتحاد و جنگندگی، نقشه‌های دشمن را خنثی کرد
اتاق مشترک مقاومت در غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد مقاومت با اتحاد و جنگندگی خود نقشه دشمن را خنثی کرد و ثابت کرد که تواناترین چالش است

خبرگزاری میزان_ اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین شامگاه امروز (شنبه)، بعد از به پایان رسیدن پنج روز جنگ بی‌امان با دشمن صهیونیستی، در بیانیه‌ای که منتشر کرد گفت: این دور از جنگ، باعث شده است مقاومت قدرتمندتر شود.

اتاق مشترک مقاومت در غزه در ادامه اضافه کرد: مقاومت با اتحاد و جنگندگی خود نقشه دشمن را خنثی کرد و ثابت کرد که تواناترین چالش است. حساب‌های دشمن را به هم ریختیم، او را خسته، سیستم امنیتی‌اش را اشغال و جبهه داخلی او را خسته کردیم

در این بیانیه همچنین آمده است: زمانی که دشمن فکر می‌کرد، زمان به سودش است و فرصت برای ترور فرماندهان مقاومت مناسب است، دچار اشتباه محاسباتی شد. دشمن قصد داشت بر اساس خواسته خود، این دور از جنگ را در سریعترین زمان ممکن به پایان برساند، ولی با درایت و ایستادگی مقاومت و مدیریت جنگی آنان غافلگیر شد.

گروه‌های مقاومت با بیان اینکه این مسائل باعث شد و محاسبات دشمن به هم بریزد و وارد معادله فرسایش شود، اعلام کرد: دشمن از خرد، استواری و زیرکی مقاومت در مدیریت نبرد غافلگیر شد. دست مقاومت در معادله نیرو و بازدارندگی برتر بود.

 

انتهای پیام/


برچسب ها: رژیم صهیونیستی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *