فرمانده نیروی دریایی سپاه: شهدا روشنی بخش مسیر حرکت ما هستند

12:41 - 23 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۲۳۶۱
دسته بندی: سیاست ، عمومی
فرمانده نیروی دریایی سپاه: شهدا روشنی بخش مسیر حرکت ما هستند
دریادار تنگسیری در مراسم یادواره شهدای دلوار استان بوشهر گفت: شهدا روشنی بخش مسیر حرکت ما هستند و ما تا مادامی که در مسیر مکتب شهدا باشیم راه رشد و پیشرفتمان دست یافتنی است.

خبرگزاری میزان - به گزارش سپاه نیوز، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسم یادواره شهدای دلوار استان بوشهر گفت: شهدا روشنی بخش مسیر حرکت ما هستند و ما تا مادامی که در مسیر مکتب شهدا باشیم و مثل شهدا عمل نماییم تمام مشکلات‌مان حل شده است و راه رشد و پیشرفت برای‌مان دست یافتنی است.

وی افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا تاثیرات دنیوی و اخروی دارد، کمترین تاثیر دنیوی این یادواره‌ها مانوس شدن با شهدا، شناخت و توفیق عمل به سیره شهدا و هزاران برکت دیگر که روشنی بخش و لذت بخش شدن زندگی دنیایی ما از آن جمله است و، اما تاثیر اخروی آن عبارتست از واسطه شدن شهدا برای عفو گناهان و تقصیرات ما، قبولی طاعات و عبادات و ترفیع درجات معنوی ما و ده‌ها خیر و برکت اخروی دیگر است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: یکی از ویژگی‌های بارز زندگی شهدا ولایتمداری در عمل بود، شهدا به معنی واقعی کلمه ولایتمدار بودند یعنی نگاهشان به دهان مبارک حضرت امامین انقلاب بود هر چه امام می‌گفت عین آن عمل می‌کردند، اصلا تفسیر به رای خود نمی‌کردند، می‌گفتند، چونکه امام نظرش اینست ما انجام می‌دهیم هر چند ممکن بود کار سخت و عمل سنگینی باشد، ولی آن را انجام می‌دادند، پاداش شهدا همین بس که خداوند حیات ابدی را رقم زده است.

سردار تنگسیری تصریح کرد: آنچه به ما عزت و آبرو داده و در برابر این همه هجمه دشمنی‌ها و فتنه‌ها محفوظ نگه داشته، وجود ذی قیمت رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی است من کمترین، کسی نیستم که به شما توصیه‌ای نمایم، ولی در محضر تمثال مبارک این شهدا و ارواح طیبه شهدای خوشنام مدفون در این مکان، قسم یاد می‌کنم تا می‌توانید قدردان این فرزند حضرت زهرا (س)، نائب امام زمان (عج) مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) باشید، برایش شبانه روز دعا کنید و از فرامینش تبعیت نماییم، بقول حاج قاسم، او را عزیز خود بدانیم، هر چه گفت عین آن عمل نماییم، راز و رمز همه موفقیت ما در همین نکته مهم نهفته است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به شهید رییسعلی دلواری بعنوان نماد استعمار ستیزی و شهید نادر مهدوی به عنوان نماد استکبار ستیزی گفت: استان بوشهر تنها استانی است که مفتخر به ایستادگی و مبارزه با سه دشمن متجاوز: پیر استعمار انگلیس، استکبار جهانی امریکا و مزدور امریکا صدام بعثی می‌باشد، مردم این خطه از قدیم الایام مبارز و غیور بوده‌اند و زیر بار ظلم متجاوزان به حریم کشور نرفته‌اند و امروز هم جوانان غیور ما ادامه دهنده مسیر شهدا هستند، روح ایستادگی، مقاومت، اقتدار و غیرت امروز دریادلان نیروی دریایی سپاه ناشی از عزت و افتخار شهیدان بزرگی مثل رییسعلی دلواری‌ها و شهید مهدوی هاست که برای ما رقم زدند.

سردار تنگسیری با تشکر از محبت‌های مردم نسبت به سربازان ملت قهرمان و ادای احترام به ساحت قدسی شهدا گفت: بعنوان یک سرباز وطن افتخار می‌کنم خادم همه ملت بزرگ ایران هستم، من به خادمی شما ملت قهرمان افتخار می‌کنم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به تجهیزاتی که امروز در نیروی دریایی سپاه استفاده میشود ادامه داد: تولید تجهیزات در داخل کشور و توسط دانشمندان متعهد جوان ایرانی که عمده سن آن‌ها زیر ۳۵ سال است.

در ادامه دریادار تنگسیری افزود: رمز پیروزی ما در دفاع مقدس، وحدت حول محور ولایت، توکل بر خدا، اخلاص، صدق، داشتن روحیه خستگی نا پذیری، ایثار، از خود خودگذشتگی و داشتن روحیه برادری بود.

وی گفت: مسئولین تا می‌توانند برای خدمتگزاری مردم کمربند همت را محکم ببندند و شبانه روز برای خدمت به این مردم عزیز و ولایتمدار از هم سبقت بگیرند و برای مردم کار کنند، دنیا مثل برق، رفتنی است تا می‌توانیم برای این مردم شریف و نجیب کار کنیم تا فرصت هست و مسئول هستیم به آنان خدمت کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *