برگزاری ۲۵ برنامه آموزشی- تفریحی در اداره رشد و تعالی خانواده

12:32 - 23 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۲۳۵۷
برگزاری ۲۵ برنامه آموزشی- تفریحی در اداره رشد و تعالی خانواده
رئیس مرکز نوسازی و تحول شهرداری تهران از مشارکت بیش از ۱۰ هزار نفر در برنامه‌های اداره رشد و تعالی خانواده مرکز نوسازی و تحول اداری خبر داد.

خبرگزاری میزان- محمد علی الفت پور با اعلام این خبر گفت: در راستای تحقق سیاست‌های شهردار محترم تهران مبنی بر حمایت از تحکیم خانواده و رونمایی از محور خانوار (محور دهم) بسته خرسندساز خانواده بزرگ شهرداری تهران، به منظور ساماندهی برنامه‌های آموزشی- تفریحی بنا بر مصوبه شورای اداری شهرداری تهران، اداره رشد و تعالی خانواده ایجاد شد.

وی افزود: تاکنون دوره‌های آموزشی رشدانه، آموزش‌های مجازی، مسابقه تیراندازی، دسترسی به محتوای کتاب‌های الکترونیک، دهکده شادی آرمان و برنامه‌های استعدادیابی ویژه فرزندان کارکنان برگزار شده که مشارکت بیش از ۱۰ هزار نفر از خانواده همکاران محترم را به همراه داشته است.

رئیس مرکز نوسازی و تحول شهرداری تهران برگزاری جشنواره‌های آموزشی- مهارتی را از دیگر برنامه‌های این اداره عنوان کرد و گفت: جشنواره‌های سواد رسانه، فن بیان و مذاکره، رقابت‌های مهارتی، تولیدات خانگی و ... به زودی برگزار می‌شوند.

الفت پور تاکید کرد: هدف از برگزاری این دوره‌ها ارتقاء سطح دانش، مهارت و بهره وری آموزشی کارکنان محترم و خانواده آن‌ها و در واقع رشد و تعالی خانواده کارکنان شهرداری تهران است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *