رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

واکنش یوفا به شایعه گرفتن میزبانی فینال ليگ قهرمانان اروپا از استانبول

16:39 - 22 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۲۲۲۴
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
واکنش یوفا به شایعه گرفتن میزبانی فینال ليگ قهرمانان اروپا از استانبول
اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) در واکنش به شایعاتی درخصوص تغییر ورزشگاه میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا بیانیه‌ای صادر کرد‌.

خبرگزاری میزان - صبح امروز (جمعه) نشریه انگلیسی دیلی‌میل در خبری مدعی شد که بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا که قرار بود روز ۱۰ ژوئن در ورزشگاه آتاتورک شهر استانبول ترکیه برگزار شود به خاطر نگرانی‌های مسئولان یوفا از احتمال بروز ناآرامی و درگیری پس از برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در ترکیه در کشور دیگری برگزار خواهد شد.

این نشریه ورزشی انگلیسی گزارش داده بود که مسئولان یوفا درخواستی غیررسمی به فدراسیون پرتغال ارائه کرده تا از آمادگی ورزشگاه دالوز که سابقه میزبانی از فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۲۰ را دارد، مطلع شود تا در صورت پاسخ مثبت پرتغالی‌ها میزبانی بازی فینال از استانبول به لیسبون منتقل شود.

اما ساعتی پیش اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) با انتشار بیانیه‌ای به تمامی شایعات درخصوص تغییر ورزشگاه میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا پایان داد و نوشت: یوفا اطمینان داد که فینال لیگ قهرمانان اروپا طبق برنامه در تاریخ ۱۰ ژوئن در استادیوم آتاتورک استانبول برگزار خواهد شد و مذاکرات با نهاد‌های سیاسی، دولت‌ها یا فدراسیون‌های ملی دیگر را رد کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *