پرداخت همه مطالبات فرهنگیان سراسر کشور تا 19 اردیبهشت/ مشکل تامین اعتبار حل شد

13:02 - 02 ارديبهشت 1394
کد خبر: ۴۷۱۲۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش گفت: بخش مهمی از مشکلات مربوط به تامین بودجه برای پرداخت مطالبات فرهنگیان حل شده است. براین اساس سعی داریم، مطالبات این قشر را در هفته معلم و تا 19 اردیبهشت پرداخت کنیم.

: مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای پرداخت مطالبات فرهنگیان سراسر کشور گفت: بخش مهمی از مشکلات مربوط به تامین بودجه دراین بخش حل شده است و براین اساس سعی داریم مطالبات فرهنگیان را در هفته معلم و تا 19 اردیبهشت پرداخت کنیم.

محمد فاضل در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی میزان، درباره پرداخت مطالبات فرهنگیان سراسر کشور اظهار کرد: با توجه به تلاش های صورت گرفته از سوی وزارت آموزش و پرورش، مطالبات تمامی فرهنگیان تا 19 اردیبهشت پرداخت خواهد شد.

وی در ادامه افزود: بخش مهمی از مشکل تامین اعتبارات مورد نیاز در این زمینه حل شده است و سعی داریم مطالبات فرهنگیان را در طول هفته معلم پرداخت کنیم.

مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش با بیان این مطلب که انشاالله بتوانیم مطالبات فرهنگیان کشور را در زمان تعیین شده پرداخت کنیم در خاتمه گفت: سعی داریم به مناسبت روز معلم مطالبات فرهنگیان را پرداخت کنیم تا خاطر این قشر از بابت مطالبات خود آسوده شود.


فرهنگی
|
-
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
0
0
چرا بابت پرداخت بدهی های گذشته افتخار می کنید و این همه سر و صدا به راه می اندازید
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *