دادستان کل کشور: ارتقای امنیت و پایداری آن موجب جذب سرمایه داخلی و خارجی و رشد اقتصادی است

19:35 - 20 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۲۰۳۲
دادستان کل کشور: ارتقای امنیت و پایداری آن موجب جذب سرمایه داخلی و خارجی و رشد اقتصادی است
دادستان کل کشور در جلسه شورای تامین منطقه آزاد ماکو گفت: ارتقای امنیت و پایداری آن موجب جذب سرمایه داخلی و خارجی و رشد اقتصادی است.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور در جلسه شورای تامین منطقه آزاد ماکو گفت قسمت اعظمی از مبادلات تجاری ایران با کشور‌های اروپایی از مرز بازرگان انجام می‌شود لذا این منطقه نیازمند توجه ویژه و نگاه متعهدانه مسئولین است.

وی افزود دستگاه قضایی از فعالیت‌های اقتصادی تولید محور و اشتغال آفرین در منطقه که به رشد اقتصادی کشور منتهی می‌شود حمایت می‌کند و از هیچ تلاشی در این خصوص فروگذار نمی‌کند.

دادستان کل کشور ادامه داد دستگاه قضایی هر کجا احساس کند حقوق بیت المال مورد تعدی یا تعرض قرار گرفته است با قاطعیت ورود و اقدامات بازدارنده را معمول می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری ظرفیت بزرگ منطقه آزاد ماکو را برای گسترش مبادلات تجاری و اقتصادی با اروپا غنیمت دانست و تاکید کرد مسولین استانی و کشوری باید از این موقعیت ارزشمند نهایت بهره را برای رشد اقتصادی کشور ببرند.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری به مقوله امنیت هم اشاره‌ای کرد و گفت: امنیت منطقه و استان ارتباط نزدیکی با جذب سرمایه داخلی و خارجی در منطقه و کشور دارد و تامین این امنیت در همه ابعاد وظیفه همه دستگاه‌های اداری و ارگان‌های دولتی هست.

وی با بیان اینکه جنگ امروز دشمن جنگ اقتصادی است از همه تولیدکنندگان خواست با شناخت این حربه دشمن مثل همیشه او را ناکام بگذارند و مجال جولان را از دشمن بگیرند. 

در ابتدای این جلسه عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به ارائه گزارشی از وضعیت امنیتی و قضایی استان پرداخت و تعدادی از مدیران حاضر هم به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند و جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.

انتهای پیام/

 


برچسب ها: دادستان کل کشور

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *