رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

برپایی میز‌های مشاوره حقوقی در مترو تاثیر مثبتی داشته است/ مترو از ایده‌های فرهنگی حمایت می‌کند

17:08 - 20 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۱۹۸۵
برپایی میز‌های مشاوره حقوقی در مترو تاثیر مثبتی داشته است/ مترو از ایده‌های فرهنگی حمایت می‌کند
مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در رابطه با برپایی میزهای مشاوره حقوقی در ایستگاه‌های مترو گفت: ما از هر ایده‌ای در رابطه با اقدامات فرهنگی و اطلاع‌رسانی به مردم استقبال می‌کنیم چرا که این اقدامات در گذشته با تاثیرات مثبتی همراه بوده است.

مسعود درستی در گفت‌‎‌وگو با میزان در خصوص میز‌های مشاوره حقوقی که سال گذشته با همکاری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و حقوقدان‌ها در ایستگاه‌های مترو برپا شد، گفت: ما از هر ایده‌ای در رابطه با اقدامات فرهنگی، اطلاع‌رسانی به مردم، بالا بردن فرهنگ اجتماعی و شهروندی، حقوق شهروندی و افزایش تعاملات بین مردم استقبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: در این زمینه تاکنون نسبت به برپایی میز‌های مشاوره حقوقی روان‌شناسی و آموزش‌های فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب و اهدای عضو اقدام کرده‌ایم.

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه اظهار کرد: هر فرد یا سازمانی در این حوزه‌ها پیشنهاد ویژه‌ای برای ما داشته باشد، پینشهادش را مورد بررسی قرار می‌دهیم و هر اقدامی که از دست ما بر می‌آید را برای تحقق آن انجام می‌دهیم چرا که انجام این اقدامات در گذشته با تاثیرات مثبتی همراه بوده است و در تلاش هستیم در حد بضاعتمان در خصوص این موارد یاری‌رسان سایر بخش‌ها باشیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *