جوانان رکن اساسی جمعیت هلال احمر هستند

14:38 - 20 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۱۹۷۷
جوانان رکن اساسی جمعیت هلال احمر هستند
دبیرکل جمعیت هلال احمر در آیین تجدید میثاق با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره)، گفت: جوانان امروز رکن اساسی فعالیت‌های جمعیت هلال احمر هستند و از این سرمایه ارزشمند به بهترین شکل استفاده خواهیم کرد.

خبرگزاری میزان- به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ یعقوب سلیمانی در آیین تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) گفت: امروز در حرم رهبر کبیر انقلاب اسلامی حاضر شدیم تا با تاسی از آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی‌ با تمام توان به وظایف خود در مسیر خدمت به جمهوری اسلامی ایران و مردم عمل کنیم.

وی افزود: امروز توفیق پیدا کردیم تا در محضر بنیانگذار کبیر انقلاب باشیم تا تجدید میثاق کرده و با از خودگذشتگی، ایثار و مهربانی همچون امام خمینی (ره) به مردم خدمت کنیم.

سلیمانی ادامه داد: امروز خدمت به مردم طبق سیره بزرگان دین و آیین ما یک تکلیف الهی است و این تکلیف الهی در تمامی ماموریت‌های جمعیت هلال احمر نمود پیدا می‌کند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در یکصد و یکمین سالروز تاسیس خود با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها به کمک متاثرین از حادثه دیدگان می‌شتابد. در حادثه قطار طبس، زلزله هرمزگان، زلزله خوی، حوادث جاده ای، زلزله ترکیه و حوادث جوی، داوطلبان و امدادگران ما با ایثار در محل حادثه حاضر شده و به کمک مردم شتافتند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: امروز جمعیت هلال احمر با کمک به بیماران صعب العلاج امید را در میان این عزیزان دوچندان کرده و تلاش می‌کند تا گره‌ای از مشکلات آن‌ها باز کند.

وی افزود: امروز جوانان جمعیت هلال احمر در گام دوم انقلاب اسلامی‌ به عنوان جوانان تمدن‌ساز ایران اسلامی فعال شده‌اند و تلاش می‌کنند تا امید و آرامش را در جامعه نهادینه کنند. جوانان امروز رکن اساسی فعالیت‌های جمعیت هلال احمر هستند و ما نیز تلاش خواهیم کرد تا از این عزیزان به شکلی جدی حمایت کنیم.

سلیمانی تصریح کرد: در همین مسیر با ساخت تجهیزات پزشکی و توانبخشی به کمک نیازمندان و اقشار مختلف جامعه آمده‌ایم و این نمودی از خدمت بی منت جمعیت هلال احمر است.

وی افزود: امروز با امام خمینی (ره) پیمان خواهیم بست که این مسیر را با تلاش مجاهدانه ادامه خواهیم داد و براساس توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی همکاری خود را با شرکت‌های دانش بنیان دوچندان کرده و خودکفایی را در کشور نهادینه می‌کنیم.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر تاکید کرد: جمعیت هلال احمر به عنوان یک نهاد مردمی، در میان مردم و شهروندان حاضر است و خانه‌های هلال خود را توسعه می‌دهد. خانه‌های هلالی که در حوادث مختلف فعال بوده و به کمک مردم آمده اند. تقویت خانه‌های هلال امروز اولویت جمعیت است و آن را با جدیت دنبال می‌کند.

وی افزود: در سال جاری با تقویت زیرساخت‌های جمعیت هلال احمر، خدمات امدادی و بهداشتی را توسعه می‌دهیم و با جدیت به حوادث و سوانح مختلف خدمت رسانی خواهیم کرد.

سلیمانی اظهار کرد: در یکصد و یکمین سالروز تاسیس جمعیت هلال احمر، یکصد و یک هزار نفر از داوطلبان و کارکنان جمعیت هلال احمر در نقاط مختلف کشور گرد هم آمدند تا نشان دهند که با عزمی جدی در هنگام حوادث در میدان حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *