حسین پنجک که بود؟

11:44 - 20 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۱۹۰۱
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
حسین پنجک که بود؟
حکم اعدام ۳ نفر از اعضای باند پنجک صبح امروز اجرا شد؛ جرایم این باند و حسین پنجک به عنوان سرکرده این کارتل توزیع کوکایین چه بود؟

صبح امروز حکم اعدام ۳ نفر از اعضای باند پنجک بزرگ‌ترین کارتل توزیع کوکایین که از کارتل‌های اصلی مواد مخدر در کشور بودند پس از طی مراحل قانونی اجرا شد. سرکرده این باند به نام حسین پنجک که در زمان دستگیری ۳۲ سال داشت پس از برگزاری جشنی که به بهانه رسیدن اموالش به ۴۰ میلیارد تومان برگزار کرده بود، دستگیر شد، این جشن درحوالی کرج برگزار شده و نزدیک به یک میلیارد تومان هزینه برگزاری آن شده بود.

از حسین پنجک با عنوان پدرخوانده توزیع کوکایین در ایران نامبرده می‌شد.

در فعالیت‌های این باند بسیاری از جرایم مانند ایجاد رعب و وحشت در میان مردم هم دیده می‌شود و ثروت هنگفتی از راه سوداگری مواد مخدر کسب کرده بودند.

حسین پنجک یک دهه در امر حمل و توزیع مواد مخدر فعالیت داشت و به گفته پلیس علاوه بر شناسایی چندین دستگاه خودرو لکسوس، جنسیس و…، یک قایق تفریحی لوکس هم بخشی از اموال این قاچاقچی بزرگ بود که در زمان دستگیری‌اش در یکی از بنادر شمالی کشور پهلو گرفته بود.

اموال این باند در شمال تهران، کرج و شمال کشور شناسایی و توقیف شد و در نهایت حکم اعدام ۳ نفر از اعضای این باند پس از تایید در دیوان عالی کشور صبح امروز ۲۰ اریبهشت ماه اجرا شد.

انتهای پیام/


نانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
0
1
بدرک واصل شدن
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *