اجرای ۴۹ پروژه محلی بر اساس خروجی طرح «من شهردارم» در منطقه ۱۸

10:31 - 19 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۱۶۸۶
اجرای ۴۹ پروژه محلی بر اساس خروجی طرح «من شهردارم» در منطقه ۱۸
شهردار منطقه ١٨ از افزایش ٣٣ درصدی بودجه ١٤٠٢ این منطقه نسبت به سال قبل خبر داد و گفت: ۴۹ پروژه در قالب توسعه محلی بر اساس نظر شهروندان در طرح «من شهردارم» اجرایی می‌شود.

خبرگزاری میزان - محمدجواد خسروی در گفتگو با میزان درباره بودجه سال جاری این منطقه گفت: بودجه مصوب سال١٤٠٢ نسبت به سال١٤٠١ با توجه به تجمیع کد‌های مشابه، ٣٣ درصد افزایش یافته است

وی افزود: بودجه سال ١٤٠٢ منطقه ۵۴۰ میلیارد تومان منظور شده است. این در حالی است که بودجه منطقه ١٨ در سال ١٤٠١ حدود ۴۰۶ میلیارد و ۶۵۵ میلیون تومان بوده است.

وی با اشاره به بودجه کد‌های تملک دارایی سرمایه‌ای اظهار کرد: بودجه کد‌های تملک دارایی سرمایه‌ای منطقه ۱۸ به رغم بهره‌برداری ٧ کدپروژه و حذف ٣ کدپروژه غیرضروری، افزایش ٣٦ درصدی داشته است.

وی در ادامه یادآور شد: بودجه کد‌های هزینه‌ای و نگهداشت و اجرای برنامه منطقه ۱۸ در سال ١٤٠٢، افزایش ٣۵ درصدی داشته است.

شهردار منطقه ۱۸ با اشاره به بودجه منطقه در بخش پروژه‌های توسعه محلی تاکید کرد: بودجه منطقه در بخش توسعه محله‌ای در سال ١٤٠٢ نیز افزایش ۱۵ درصدی داشته است. همچنین، پروژه‌های توسعه محلی در قالب طرح «من شهردارم» تعداد ٤٩ پروژه است که بر اساس اولویت‌بندی و نظرات شهروندان ساکن منطقه تعیین شده و از محل بودجه پروژه‌های توسعه محله‌ای، تأمین و اجرایی خواهند شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *