رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

۱۶ پرونده با موضوع ساخت و ساز‌های غیرمجاز در روستای حیدرکلای مینودشت تشکیل شد

11:39 - 18 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۱۵۴۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۱۶ پرونده با موضوع ساخت و ساز‌های غیرمجاز در روستای حیدرکلای مینودشت تشکیل شد
دادستان عمومی و انقلاب مینودشت استان گلستان از تشکیل ۱۶ پرونده با موضوع ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حیدرکلای مینودشت استان گلستان و احضار ۵ نفر از مدیران جهاد کشاورزی دارای سمت از سال ۱۳۹۵ تاکنون؛ این شهرستان جهت توضیح درباره چرایی عدم اعلام جرم تخلف‌های ساخت و ساز‌های غیرمجاز در این منطقه به دادسرا خبر داد.

خبرگزاری میزان - سیدرضی حسینی با اعلام خبر تشکیل ۱۶ پرونده با موضوع ساخت و ساز‌های غیرمجاز در روستای حیدرکلای مینودشت، اظهارکرد: اهالی روستای حیدر کلای مینودشت، دهه ۶۰ در قالب طرح کوچ منابع طبیعی از این منطقه کوچ کردند و در محل جدید اسکان یافتند، اما حالا پس از گذشت چند سال مجددا تعدادی از افراد با بازگشت به منطقه، اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز کرده اند.

وی افزود: با ورود دادستانی و جهاد کشاورزی مینودشت، ۱۶ دعوی کیفری و حقوقی در دادسرا و دادگستری این شهرستان با موضوع ساخت و ساز‌های غیرمجاز در هزار و ۱۵۰ مترمربع از زمین‌های این منطقه، اقامه شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مینودشت همچنین از احضار ۵ نفر از مدیران جهاد کشاورزی شهرستان مینودشت که از سال ۱۳۹۵ تاکنون دارای سمت بوده اند برای توضیح درباره چرایی عدم اعلام جرم تخلف‌های ساخت و ساز‌های غیرمجاز در این منطقه به دادسرا خبر داد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادستانی احضار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *