رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
۳ روز پس از سفر رئیس قوه قضاییه به استان کردستان صورت گرفت|

مشکل ۵۴۹ نفر از اعضای تعاونی مسکن بسیج مریوان پس از ۷ سال حل شد/ جلوگیری از ورود بیش از ۵۰۰ پرونده به محاکم قضایی

13:30 - 17 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۱۳۸۵
مشکل ۵۴۹ نفر از اعضای تعاونی مسکن بسیج مریوان پس از ۷ سال حل شد/ جلوگیری از ورود بیش از ۵۰۰ پرونده به محاکم قضایی
در پی سفر رئیس قوه قضاییه به استان کردستان و پیگیری ویژه مسائل استان و مردم منطقه، مشکل ۵۴۹ نفر از اعضای تعاونی مسکن بسیج مریوان حل شد. 

خبرگزاری میزان - در پی سفر رئیس قوه قضاییه به استان کردستان و پیگیری ویژه مسائل استان و مردم منطقه، مشکل ۵۴۹ نفر از اعضای تعاونی مسکن بسیج مریوان موسوم به پلاک «۱۶» پس از ۷ سال حل شد. 

رئیس کل دادگستری استان کردستان در این رابطه اظهار کرد: در پی سفر استانی رئیس قوه قضاییه به کردستان و با ورود دستگاه قضا و در ادامه روند ساماندهی تعاونی‌های مسکن استان، مشکلات مربوط به این تعاونی مسکن حل و فصل شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی تصریح کرد: در این راستا از سال گذشته و با تشکیل کارگروهی متشکل از دادستانی، فرمانداری و شهرداری مریوان توافق نامه‌هایی میان اعضای تعاونی مسکن و شهرداری تنظیم و مقرر شد تا شهرداری برابر مقررات نسبت به صدور پروانه ساختمانی برای افرادی که دارای قولنامه مالکیت هستند، اقدام کند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان افزود: بدنبال سفر حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به استان و دستورات رییس عدلیه، مشکلات این اعضای تعاونی پس از ۷ سال حل و فصل شد و جهت تشریفات قانونی اخذ پروانه ساختمانی به اعضاء این تعاونی اعلام شد.

وی گفت: با اجرا شدن تدابیر و تصمیمات اتخاذی، مشکلات چندین ساله ۵۴۹ نفر عضو این تعاونی مسکن که بالغ بر ۹۷ هکتار وسعت دارد، مرتفع شد و همچنین از ورود بیش از ۵۰۰ پرونده به محاکم قضایی جلوگیری شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *