رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازدید وزیر کشور از بازار تهران

17:17 - 14 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۰۸۹۵
بازدید وزیر کشور از بازار تهران
احمد وحیدی وزیر کشور به همراه محمد حسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران با بازدید از بازار تهران، وضعیت ایمنی این مکان را مورد بررسی قرار داد.

خبرگزار میزان – بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بررسی و حل مشکل بیمه باربران توسط وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی، ساماندهی ساعت بار اندازی در بازار تهران، اجرای مصوبه شورای امنیت کشور درباره تعداد کلانتری تهران به ویژه کلانتری بازار تهران، ساماندهی اتباع خارجی در بازار و ساماندهی باربر‌ها از جمله موارد مطرح شده در این بازدید بود.
همچنین راه اندازی سیستم پیجینگ و اطلاع رسانی در بازار برای مواقع بحران، پخش اذان و سایر اطلاعیه ها، ساماندهی بساط گستر‌ها در حاشیه بازار و تشکیل کمیته سرا‌های ناایمن بحرانی و خطر ساز در سطح بازار تهران از دیگر مواردی بود که مطرح شد.

در این بازدید بر برگزاری جلسات مربوط به جداره سازی و سقف‌های ناایمن سرا‌های بازار با مشارکت هیات امنا و شهرداری، ابلاغ به نیروی انتظامی برای همکاری با شهرداری منطقه ۱۲ به منظور ساماندهی دست فروشان محور ۱۵ خرداد بازار تهران، ساماندهی تردد موتورسیکلت‌های بازار و هماهنگی با اوقاف جهت تعیین تکلیف و توسعه ایستگاه آتش نشانی امام زاده زید هم مورد تاکید قرار گرفت. 
علاوه بر آن، مقرر شد که مصوبات جلسه بازدید وزیر کشور از بازار تهران، توسط استاندار تهران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی پیگیری و اجرایی شود.


انتهای پیام/


برچسب ها: وزیر کشور

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *