تغییر زمان دور دوم ثبت‌نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو

21:42 - 12 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۰۵۳۵
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
تغییر زمان دور دوم ثبت‌نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو
مدیر سامانه یکپارچه خودرو اعلام کرد که زمان ثبت نام دوره دوم یکپارچه تخصیص خودرو ۱۶ اردیبهشت نیست و زمان دقیق آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

خبرگزاری میزان_ مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه خودرو گفت: زمان ثبت نام دوره دوم یکپارچه تخصیص خودرو ۱۶ اردیبهشت نیست و قطعا اطلاع رسانی خواهد شد. 

مهدی تقدسی همچنین افزود: در حال حاضر بیش از ۲۰۸ هزار نفر از متقاضیان ثبت‌نام کننده در مرحله اول طرح یکپارچه عرضه خودرو که نوبت تحویل خودروی آن‌ها به سال ۱۴۰۳ موکول شد، در مهلت تعیین شده برای تغییر نوع خودرو به سامانه easalcar.ir مراجعه کرده و نسبت به تغییر نوع خودرو برای تغییر اولویت بندی اقدام کردند.

وی در خصوص دور دوم ثبت نام هودرو در سامانه یکپارچه بیان کرد: هنوز زمان دقیق نمی‌توان اعلام کرد چرا که باید زمان‌بندی تحویل خودرو‌های ثبت‌نامی تعیین تکلیف شوند.

تقدسی ادامه داد: در این زمان تعیین شده برای ویرایش خودرو، برخی متقاضیان در استعلام گواهینامه مشکل داشتند یا در طرح جوانی جمعیت نمی‌توانستند درخواست خود را ثبت کنند که این مشکل نیز رفع شد و ۷۵۰ نفر حائز شرایط شناخته شدند و توانستند مجدد اطلاعات خود را ویرایش کنند.

 

انتهای پیام/


برچسب ها: خودرو

محمدکاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
0
0
من ماشینمو فروختم الانم گرون میشه.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *