تاکید رئیس کل دیوان محاسبات کشور بر ارتقاء کیفیت، اثربخشی و شفافیت گزارش تفریغ بودجه

20:11 - 12 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۰۵۲۵
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
تاکید رئیس کل دیوان محاسبات کشور بر ارتقاء کیفیت، اثربخشی و شفافیت گزارش تفریغ بودجه
رئیس کل دیوان محاسبات کشور با تاکید بر ارتقاء کیفیت، اثربخشی و شفافیت گزارش تفریغ بودجه، گفت: گزارش پژوهش‌های علمی و دانشگاهی از جمله مواردی است که می‌تواند به ارتقاء کیفیت، اثربخشی و شفافیت گزارش تفریغ بودجه سالانه، کمک کند.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دیوان محاسبات کشور، اولین جلسه کارگروه تخصصی هیأت عمومی تهیه و تدوین گزارش تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ امروز سه شنبه، با حضور سید احمد رضا دستغیب رئیس کل دیوان محاسبات کشور، برگزار شد. 

دستغیب در این جلسه ضمن نظارت بر فرآیند تهیه گزارش تفریغ، توجه به سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در تدوین این گزارش را مورد تاکید قرار داد.

وی همچنین توجه به تجربیات به دست آمده از تدوین گزارش تفریغ بودجه در سنوات قبل را ضروری دانست و گفت: گزارش پژوهش‌های علمی و دانشگاهی از جمله مواردی است که می‌تواند به ارتقاء کیفیت، اثربخشی و شفافیت گزارش تفریغ بودجه سالانه، کمک کند.

دستغیب بر لزوم توجه به قوانین برنامه پنجساله توسعه تاکید کرد و گفت: گزارش تفریغ بودجه باید به نحوی تهیه و ارائه شود که منجر به تصمیم‌سازی اقتصادی و اصلاح ساختار بودجه شود.
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *