رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دادستان تهران از قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست مدیرمسئول روزنامه همشهری در پی شکایت فراجا خبر داد/ علی صالحی: چند بازیگر به دادسرا احضار شدند

19:45 - 12 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۰۵۲۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
دادستان تهران از قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست مدیرمسئول روزنامه همشهری در پی شکایت فراجا خبر داد/ علی صالحی: چند بازیگر به دادسرا احضار شدند
دادستان عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد که به دنبال ثبت شکایت فراجا از روزنامه همشهری، دادستانی تهران قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست مدیر مسئول این روزنامه را صادر کرد. 

خبرگزاری میزان_ علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: در پی ثبت شکایت فراجا از روزنامه همشهری به دلیل کاریکاتور منتشره در این روزنامه دادستانی تهران قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست مدیرمسئول این روزنامه را صادر کرد. 

وی افزود همچنین در پی اعمال و رفتار خارج از عرف و ارزش‌های اسلامی چند بازیگر سینما طی روز‌های گذشته تعدادی از این چهره‌ها به دادسرا احضار شدند.

این گزارش حاکی است طی هفته‌های گذشته کتایون ریاحی و پانته‌آ بهرام احضار شدند و طی روز‌های اخیر هم افسانه بایگان و فاطمه معتمد آریا و رضا کیانیان احضار شدند. 

دادستان تهران تاکید کرد: برخی از چهره‌های احضار شده تا کنون به مقام قضایی مراجعه نکرده اند و درصورتی که در مهلت قانونی در دادسرا حضور نیابند جلب خواهند شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادستان تهران

دلاوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
2
0
بایدبامدیرمسوول همشهری برخوردقاطع بشه.مامردم بخاطرتوهین به نیروی زحمت کش امنیتی ناراحت هستیم
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *