دادستان قزوین برای تسریع در امور ثبت احوال و رسیدگی به مشکلات نمایندۀ ویژه تعیین کرد

13:47 - 12 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۰۴۴۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان قزوین برای تسریع در امور ثبت احوال و رسیدگی به مشکلات نمایندۀ ویژه تعیین کرد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین، در راستای تسریع در امور ثبت احوال و رسیدگی به مشکلات موجود، در امور سجلی نمایندۀ ویژه تعیین کرد.

خبرگزاری میزان - حسین رجبی در بازدید از اداره ثبت احوال شهر قزوین بر تسریع امور ثبت احوال تاکید کرد و افزود: در راستای تحقق سند تحول قضایی و تسهیل ارتباط مجموعه قضایی با اداره ثبت احوال یکی از معاونان دادستان به عنوان نماینده ویژه در این حوزه تعیین می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین باتوجه به موضوعاتی که در حوزه ثبت احوال وجود دارد و میزان پرونده‌های در جریان، دو شعبه ویژه نیز برای رسیدگی سریع به پرونده‌های حوزه ثبتی در دادسرای عمومی و انقلاب قزوین مشخص شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین، در این بازدید ضمن آشنایی با سامانه سهیم که آخرین اطلاعات موجود والدین، فرزندان و همسر هرشخص ایرانی را نمایش می‌دهد، از تلاش‌های کارکنان اداره ثبت در خدمت رسانی به مردم تقدیر کرد.

علیرضا افسری، مدیر کل ثبت احوال استان قزوین نیز با ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های صورت گرفته، گفت: در حال حاضر اطلاعات همه شهروندان به صورت الکترونیکی و بیومتریک به همراه اثر انگشت و تصویر با کیفیت در سامانه ثبت شده است.

در این برنامه با حضور مدیر کل ثبت اسناد و احوال استان، معاونان دادستان، قضات اجرای احکام استان قزوین، واحد‌های بایگانی اسناد قدیمی، اسناد هویتی چهره‌های شاخص، صدور کارت هوشمند ملی و سایر واحد‌ها بازدید و مشکلات اداره ثبت احوال شهر قزوین نیز مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادستانی بازدید

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *