فرد متعدی به یک مدرسه در کمالشهر کرج بازداشت شد

13:39 - 11 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۰۲۴۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
فرد متعدی به یک مدرسه در کمالشهر کرج بازداشت شد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از بازداشت فرد متعدی به یک مدرسه در کمالشهر که موجبات جریحه دار شدن احساسات عمومی و معلمان و تعدی به ساحت مدرسه شده بود خبر داد.

حسن مددی در گفت‌وگو با میزان با اعلام خبر بازداشت فرد متعدی به یک مدرسه در کمالشهر که موجبات جریحه دار شدن احساسات عمومی و معلمان و تعدی به ساحت مدرسه شده بود، گفت: این فرد امروز با پیگیری‌های ویژه دادسرای عمومی و انقلاب کرج و تلاش نیروی انتظامی استان البرز بازداشت شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز افزود: این شخص پس از تعدی به مدرسه و اطلاع از اقدام غیرقانونی خود، متواری و مخفی شده بود که با رصد اطلاعاتی انجام شده پس از ۱۰ روز در یکی از استان‌های شمال غرب کشور، ردیابی و بازداشت شد.

وی با تاکید بر اینکه این پرونده به صورت ویژه در دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه سه کرج مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: با توجه به نوع اقدامات متهم، این پرونده در مراجع قضایی استان با پیگیری و نظارت ویژه معاونت پیگیری پرونده‌های خاص دادگستری کل استان البرز رسیدگی و قطعا مجازات متناسب و بازدارنده تعیین و در صورت لزوم اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *