رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شروع تردد و افزایش بار ترافیکی در پایتخت

11:27 - 11 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۰۱۸۶
شروع تردد و افزایش بار ترافیکی در پایتخت
سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت، اظهار کرد: باتوجه به رصدهای انجام شده از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک، شاهد شروع تردد‌ها و افزایش ترافیک بدلیل آغاز به کار ادارات و مدارس در سطح معابر شهر تهران در صبح امروز بودیم.

خبرگزاری میزان- به گزارش شهر، سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در روز دوشنبه یازدهم اردیبشهت ماه ۱۴۰۲، اظهار کرد: با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد شروع تردد‌ها و افزایش ترافیک بدلیل آغاز به کار ادارات و مدارس در سطح معابر شهر تهران بعد از تعطیلات در صبح امروز بودیم.

سرهنگ شریفی گفت: همچنین در مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد، بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان شروع بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

وی افزود: در بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صیاد، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد شروع بار ترافیکی هستیم.

سرهنگ شریفی ادامه داد: در بزرگراه‌های شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از حدود شهید ستاری، شهید همت در مسیر غرب به شرق حوالی جنت آباد، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح تا ستاری دارای ترافیک در حال حرکت است.

وی ادامه داد: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از استاد معین و جانبازان از میدان امام رضا (ع)، مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی و در حال حرکت هستند.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بزرگ گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای صبح در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند و طرح جناغی‌ها بمنظور نظم بخشی به بزرگراه‌ها در حال اجراست.

وی از رانندگان خواست به جهت مسیریابی دقیق و عدم تغییر مسیر‌های ناگهانی در راه‌هایی که به آن‌ها آشنایی ندارند از استفاده از مسیریاب‌های داخلی برای مسیریابی و تردد‌های بهتر و دقیق‌تر استفاده کنند تا ضریب اشتباه کم و دنده عقب در بزرگراه‌ها کاهش یابد.

انتهای پیام/


برچسب ها: ترافیک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *