دادگستری استان خراسان جنوبی ۳۰۰ میلیون ریال به کتابخانه دادگستری استان اختصاص داد

12:43 - 10 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۹۹۸۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادگستری استان خراسان جنوبی ۳۰۰ میلیون ریال به کتابخانه دادگستری استان اختصاص داد
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان خراسان جنوبی گفت: بیش از ۳۰۰ میلیون ریال به دستور رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی به کتابخانه دادگستری کل استان اعتبار اختصاص یافت.

کاظم میرزایی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان گفت: با توجه به نظر رئیس کل دادگستری استان مبنی بر افزایش دانش قضایی همکاران و استفاده از منابع حقوقی جدید، نسبت به تهیه و خرید جدیدترین آثار حقوقی اقدام شد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به میزان گرایش به مطالعه کتاب و کتابخوانی که از شاخصه‌های توسعه به شمار می‌رود ادامه داد: این موضوع و اهمیت روز آمدی منابع کتابخانه و استقبال جامعه هدف حمایت ویژه رئیس کل دادگستری استان را شامل شد.

 میرزایی افزود: حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد با اختصاص بیش از ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار به کتابخانه دادگستری جهت خرید کتب کتابخانه دادگستری استان کمک شایانی را رقم زد که با سال‌های قبل قابل مقایسه نیست.

کاظم میرزایی با تشریح فعالیت‌های کتابخانه دادگستری استان گفت: در حال حاضر ۸ هزارو ۷۳۳ عنوان کتاب (معادل ۱۴۵۱۴ نسخه) در کتابخانه دادگستری استان خراسان جنوبی وجود دارد که بسیاری از نیاز‌های جامعه حقوقی استان نظیر قضات، وکلا، کارشناسان و دانشجویان حقوقی استان را تأمین می‌کند.

معاون قضایی رئیس کل با بیان این که کتابخانه دادگستری خراسان جنوبی یکی از مجهزترین و به روزترین کتاباخانه‌های تخصصی حقوقی در شرق کشور است ادامه داد: در این کتابخانه خدمات متنوعی به مراجعین ارائه می‌شود که از جمله آن‌ها میتوان به تهیه جدیدترین آثار منتشر شده در زمینه حقوق و پشتیبانی اهداف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی سازمان از طریق تأمین نیاز‌های اطلاعاتی ،اشتراک پایگاه اینترنتی مگ ایران جهت استفاده از مقالات مجلات فارسی در کلیه رشته¬های علمی ،جستجو و تهیه مقالات مورد نیاز قضات و کارمندان ،جستجو و تهیه قوانین، آرا و آیین نامه های مورد نیاز قضات و کارمندان و ... اشاره کرد.

لازم به ذکر است کتابخانه دادگستری استان خراسان جنوبی دارای امتیازات ویژه‌ای است از جمله بهره مندی از نرم افزار جامع کتابخانه تحت وب سیمرغ شرکت نوسا که در دسترسی سریع به منابع کتابخانه، مکانیزه کردن سیستم امانت و جستجوی مدارک و تهیه بانک اطلاعات کتابشناختی کاربرد دارد و کاربران می‌توانند به راحتی با کلیه کتاخانه‌هایی که مجهز به نرم افزار سیمرغ از جمله کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شریف، کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران، دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه فردوسی مشهد، کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی و ... مرتبط شوند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *