رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی دستور رفع معضلات و ساماندهی میدان میوه تره بار ارومیه را صادر کرد

17:23 - 09 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۹۸۴۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی دستور رفع معضلات و ساماندهی میدان میوه تره بار ارومیه را صادر کرد
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی درجلسه بررسی مشکلات و ساماندهی میدان میوه تره بار ارومیه گفت: ایجاد ترافیکی و خصوصاً کمبود فضای پارکینگ برای خودرو‌های کسبه و ... از مشکلات میدان میوه و تره بار است که باید با تدبیر مرتفع شوند.

خبرگزاری میزان - ناصرعتباتی در جلسه بررسی مشکلات و ساماندهی وضعیت میدان میوه و تره بار شهرستان ارومیه که با حضور تعدادی از مدیران استانی و شهری ارومیه در دادگستری کل استان آذربایجان غربی برگزار شد، اظهارکرد: در راستای صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع برخی جرایم و با توجه به وجود مشکلات عدیده‌ای که در بازدید میدانی از میدان میوه و تره بار شهرستان ارومیه که منجر به بروز تصادفات شدید جانی و مالی و همچنین سوءاستفاده برخی افراد سودجو و خارج از صنف بارفروشان و نیز مشکلات ترافیکی موجود نیازمند همکاری و همراهی مسئولان برای ساماندهی وضعیت موجود میدان میوه و تره بار ارومیه هستیم.

وی افزود: رفع دغدغه‌های کسبه میدان و ساماندهی نقل و انتقال محصولات باغی و زراعی استان خصوصاً در ماه‌های پیش رو که کشاورزی و زراعت استان رونق پیدا خواهد کرد دستور کار این جلسه است.


رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تصریج کرد: ایجاد ترافیکی و خصوصاً کمبود فضای پارکینگ برای خودرو‌های کسبه و کامیون‌های باربر و نبود فضای لازم برای بارانداز از نیاز‌های ضروری و مشکلات میدان میوه و تره بار است که باید این مشکلات با تدبیر مرتفع شوند.

عتباتی به لزوم انتقال میدان میوه و تره بار ارومیه به مکان خارج از شهر اشاره و گفت: برای رفع مشکلات متعدد این میدان انتقال به خارج از شهر که سال‌ها قبل هم مورد تصویب قرار گرفته، ولی تاکنون عملیاتی نشده است در جلسه امروز با ا علام موافقت و مدیران شهری در جلسه امروز مقرر شد تا پس از بازدید میدانی از محل جدید پیشنهادی موضوع عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه برای رفع مشکلات فعلی میدان میوه و تره بار نیز مصوب شد تا تملک زمین مجاور میدان میوه و تره بار با نظارت دادستانی در دستور کار قرار گیرد افزود: برای ساماندهی افراد متخلف که با سوءاستفاده از خلاء‌های قانونی خارج از صنف در داخل میدان میوه و تره بار فعالیت می‌کنند نیز توسط مجموعه‌های متولی اقدامات فوری انجام می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی همچنین تاکید کرد: بنابراین با مشاهدۀ هر تخلفی یا ارتکاب جرمی مراتب به دستگاه قضایی گزارش خواهد شد تا برخورد لازم معمول شود و همچنین معاون حقوق عامه دادستان مرکز استان آذربایجان غربی مامور شد تا با بازدید ماهیانه از میدان میوه و تره بار اقدامات لازم را معمول کند.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری نشست

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *