مریم بحرالعلومی در اکران افتتاحیه فیلم «قطع فوری»:

«قطع فوری» دغدغه‌های خیلی مهم و شخصی مرا در بر می‌گیرد/ زندگی بعد از دست دادن علی انصاریان با رسالت «قطع فوری» گره خورد

12:23 - 07 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۹۵۳۵
«قطع فوری» دغدغه‌های خیلی مهم و شخصی مرا در بر می‌گیرد/ زندگی بعد از دست دادن علی انصاریان با رسالت «قطع فوری» گره خورد
اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «قطع فوری» ساخته مریم بحرالعلومی شب گذشته 6 اردیبهشت ماه در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار میزان، مراسم اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «قطع فوری» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مریم بحرالعلومی شب گذشته (چهارشنبه 6 اردیبهشت ماه) با حضور جمعی از اهالی سینما، فوتبال و رسانه در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

مریم بحرالعلمی در ابتدای این مراسم که محیا ساعدی اجرای آن را بر عهده داشت، ضمن ابراز خوشحالی از اکران این فیلم گفت: از تک تک شما ممنونم که در این شادی شریک هستید و با همه مشغله‌ای که این روزها همه داریم، این زمان را به دیدن «قطع فوری» و در کنار ما بودن اختصاص دادید. خیلی ممنونم از گروه محترم هنر و تجربه، جناب آقای طیب و همکارانشان که امکان دیده شدن فیلم‌های هنری و تجربی را زیر چتر خودشان ایجاد کردند و حمایت می‌کنند از آثاری که به نوعی و به قولی برای کیشه ساخته نشده‌اند، بلکه فیلمسازان دغدغه‌هایشان را در این نوع آثار به تصویر کشیده‌اند.

بحرالعلومی عنوان کرد: «قطع فوری» دغدغه‌های خیلی مهم و شخصی مرا در بر می‌گیرد و می‌توانم بگویم این فیلم برای من بیش از آنکه فیلم باشد، یک مانیفست شخصی است. این فیلم کاملا تجربی است به این دلیل که خیلی با فاصله از دو اثر قبلی در ساختار و اجرا قرار دارد.

وی افزود: خیلی خوشحالترم که دو عزیز از عزیزان علی انصاریان در سال و کنار ما هستند. کسانی که روزهای سختی را بعد از درگذشت علی انصاریان عزیز گذراندند؛ مثل تیم «قطع فوری» که مجبور شدیم حتی چند ماهی تدوین کار را به تعویق بیاندازیم، چون واقعا دست و دلمان به کار نمی‌رفت. رفیق عزیزی را از دست داده بودیم که به واقع در سوگش هنوز غمگینیم، اما می‌دانم که امشب اینجا کنار ما و خوشحال است.

«قطع فوری» دغدغه‌های خیلی مهم و شخصی مرا در بر می‌گیرد/ زندگی بعد از دست دادن علی انصاریان با رسالت «قطع فوری» گره خورد

در ادامه بحرالعلومی با اشاره به اینکه تعدادی از بازیگران و عوامل فیلم به دلیل حضور در پروژه‌های کاری داخل یا خارج از کشور نتوانستند در این مراسم حضور یابند، از عوامل و بازیگران حاضر در سالن خواست روی صحنه بیایند و گفت: پروژه‌های مستقل بدون همراهی و همدلی عوامل سینما و همچنین رسانه‌ها و خبرنگاران و بعدتر گروه‌های پخش سینمایی عملا عاجز است. از تک تک دوستانی که کمک کردند این فیلم در بدترین شرایط کرونایی جامعه و در روزهایی که هیچ کدام از ما امیدی برای فردایمان نداشتیم، ساخته شود، سپاسگزارم.

وی ادامه داد: ما در کنار هم موفق شدیم این فیلم را به ثمر برسانیم. دو سال از آن روزها می‌گذرد اما انگار همین دیروز بود. امروز ما خیلی خسته‌تریم اما خیلی امیدوارتر به فردا.

کارگردان «قطع فوری» گفت: این فیلم برای من رسالت خیلی مهمی دارد که می‌توان گفت زندگی بعد از دست دادن علی انصاریان با رسالت فیلم من گره خورد؛ به همین دلیل برایم فیلم خیلی مهمی است.

وی افزود: دو اثر قبلی‌ام را خیلی دوست دارم؛ فیلم اولم «پاسیو» در هنرو تجربه و فیلم دومم «شهربانو» در اکران آنلاین خیلی خوب دیده شد، اما غم ندیدن «شهربانو» روی پرده سینما با مردم تا ابد با من می‌ماند. برای من «قطع فوری» فیلم مهم‌تری نسبت به دو اثر قبلی است، چون هم خیلی شخصی است و هم واقعا همه ما دلمان را در گروی این فیلم داریم. «قطع فوری» برای همه عزیزان دست‌اندرکار فیلم و در کارنامه کاری‌شان ویژه و مهم رغم زده شده است.

بحرالعلومی در ادامه گفت: از حاضران روی سن و مهمانان حاضر در سالن می‌خواهم خواهر و داماد علی انصاریان که در سالن حضور دارند و به احترام او که می دانیم چقدر خندیدن و خنداندن را دوست داشت و شاید مهم‌ترین دغدغه‌اش در زندگی این بود که آدم‌ها شاد باشند، به مدت چند ثانیه دست بزنید و لبخند بزنید.

وی در پایان عنوان کرد: «قطع فوری» تقدیم شده به لبخندی که نور شد و نورش با دغدغه‌هایی که داشت و مردمی بودنش همیشه در قلب تمام کسانی که دوستش دارند، قطعا خواهد تابید و لبخندی خواهد شد روی لب‌های همه دوستدارانش. امیدوارم فیلم رادوست داشته باشید و تماشای آن روی پرده سینما را به کسانی که علاقه‌مند به فیلم‌های هنری و تجربی هستند، توصیه کنید.

«قطع فوری» دغدغه‌های خیلی مهم و شخصی مرا در بر می‌گیرد/ زندگی بعد از دست دادن علی انصاریان با رسالت «قطع فوری» گره خورد

فاطمه انصاریان، حامد اژدری، جواد کاظمیان، حسین ماهینی، احسان روزبهانی، یوسف تیموری، سیاوش چراغی‌پور، سوگل طهماسبی، ابوالفضل صفاری، دانش اقباشاوی، عزیزاله حاجی‌مشهدی، بهمن عبدالهی، جمشید مجدوفایی، مرتضی یراقبافان، الهه طاهایی، حسین پورکریمی، کیوان ساکت‌اف، محسن افشانی، سعید شریف، بیتا سحرخیز، صبا سهیلی، سانیا سالاری، آوا دارویت، آرش بهزادنیا، هومن جوادی، حسین شمسایی، مریم وطن‌پور، پیمان طالبی، شاهین آرین، فردین ناجی، مریم کیان‌ارثی، آناهیتا ایزدی، عباس شجاع، هژیر سام احمدی، محمد نریمانی، ماهین فتاحی، امیرعباس کنی، مینو آذرمگین، آذین رئوف، سارا والیانی، ترنم کاظمی از جمله مهمانان این مراسم بودند.

فیلم سینمایی «قطع فوری» از روز گذشته (چهارشنبه 6 اردیبهشت ماه) در سینماهای منتخب هنروتجربه روی پرده رفته است.

فیلم‌های گروه سینمایی هنروتجربه، هر روز دو سانس‌ ۱۶ و ۱۸ در سینماهای منتخب این گروه در تهران اکران می‌شود و روزهای چهارشنبه نیز در سینماهای منتخب هنروتجربه در شهرستان‌های سراسر کشور روی پرده می‌رود. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت‌های بلیت‌فروشی مراجعه کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *