بسته ۱۰بندی مهار تورم و رشد تولید در مسیر نهایی‌شدن

15:01 - 06 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۹۴۳۳
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
بسته ۱۰بندی مهار تورم و رشد تولید در مسیر نهایی‌شدن
وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: ظرف روز‌های آینده جزئیات بسته ۱۰بندی مهار تورم و رشد تولید پس از اخذ نظر فعالان بخش غیردولتی با حضور رئیس جمهور نهایی و ابلاغ خواهد شد.

خبرگزاری میزان _ احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی در حاشیه جلسه هیئت دولت در رابطه با آماده‌سازی جزئیات بسته ۱۰بندی مهار تورم و رشد تولید، گفت: امروز برای اخذ نظر تشکل‌های اقتصادی تولیدی کشور این بسته پیشنهادی برای اینکه نظرات بخش غیردولتی هم داشته باشیم به اتاق‌های سه‌گانه ارسال شده است. این بسته ظرف روز‌های آینده پس از اخذ نظر فعالان بخش غیردولتی با حضور رئیس جمهور نهایی و ابلاغ خواهد شد. امیدواریم یک سند هماهنگ‌کننده برای نیل به شعار امسال داشته باشیم.  

وی همچنین در خصوص استیضاح وزرا، تصریح کرد: دولت در مساله حمایت از وزرا و اعضای کابینه یکدست و جدی است. حل و فصل واقعی مشکلات اقتصادی به ویژه مشکلات فرابخشی مانند تورم، مسکن و خودرو نیازمند ۲ مقدمه هماهنگی و ثبات سیاست‌های اقتصادی است.   

خاندوزی با تاکید بر اینکه استیضاح وزرا کمکی به هماهنگی و ثبات سیاست‌های اقتصادی نخواهد کرد، افزود: وزارتخانه‌ها را چندین ماه با چالش تصمیم‌گیری مواجه خواهد کرد و تنها ممکن است فرصت حمایت از تولید و مهار تورم از دست برود. امیدواریم بهترین تصمیم در این خصوص اتخاذ شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *