رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

«سیمرغ» و «مالک اشتر جبهه‌ها» در قاب تلویزیون

13:50 - 06 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۹۴۰۳
«سیمرغ» و «مالک اشتر جبهه‌ها» در قاب تلویزیون
نماهنگ «سیمرغ» و «مستند مالک اشتر جبهه‌ها» که در رابطه با زندگی نامه سرلشکر خلبان شهید علی اکبر شیرودی تولید شده‌اند، به زودی روانه آنتن تلویزیون می‌شوند.

خبرگزاری میزان- مستند «مالک اشتر جبهه‌ها» برشی از زندگی شهید علی اکبر شیرودی از خلبانان تیز پرواز هوانیروز ارتش می‌باشد که رشادت‌ها و دلاوری‌های شهید شیرودی در دفاع مقدس را به تصویر می‌کشد.

این اثر پس از عبور از مراحل پیش تولید، تحقیق و نگارش و گفتگو با همرزمان شهید و فرماندهان ارشد نیروی زمینی ارتش هم، چون امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش به همراه تصاویر آرشیوی کمتر دیده شده از شهید شیرودی و دفاع مقدس تولید شده است.

مستند «مالک اشتر جبهه‌ها» در گروه تلویزیونی نیروی زمینی ارتش به کارگردانی منصور حکمت نیا به مدت ۱۵ دقیقه تولید و به زودی از شبکه‌های سیما پخش می‌شود.

همچنین منصور حکمت نیا مدیر گروه تلویزیونی و رادیویی نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: به پاس دلاورمردی‌ها و رشادت‌ها سرلشکر خلبان علی اکبر شیرودی این شهید ملی نماهنگ «سیمرغ» که از دیگر تولیدات گروه تلویزیونی ارتش است به کارگردانی وی همزمان با سالگرد شهادت شهید شیرودی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود.

گفتنی است سرلشکر خلبان علی اکبر شیرودی از خلبانان شجاع و دلاور هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در آزادسازی غرب کشور نقش مهمی داشت که در هشتم اردیبهشت سال ۱۳۶۰ به درجه رفیع شهادت نایل شد و مزار این شهید گرانقدر در شهر شیرود در غرب استان مازندران است.

انتهای پیام/


برچسب ها: مستند

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *