نمی‌توانیم به بازیگرانی که کشف حجاب می‌کنند مجوز حضور در برنامه‌ها را بدهیم

13:32 - 06 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۹۳۹۵
نمی‌توانیم به بازیگرانی که کشف حجاب می‌کنند مجوز حضور در برنامه‌ها را بدهیم
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از نظر قانونی اجازه نداریم به بازیگرانی که کشف حجاب کنند، مجوز حضور در برنامه های هنری را بدهیم.

خبرگزاری میزان- محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه هیات دولت، درخصوص اقداماتی که تا به حال قرارگاه زیست عفیفانه انجام داده، اظهار داشت: قرارگاه زیست عفیفانه یک قرارگاه ایجابی است و کار‌های سلبی به عهده این قرارگاه نیست؛ فعالیت‌هایی هم که انجام داده‌ایم فعالیت‌های فرهنگی در بین بخش‌های مختلف بوده است و الحمدلله نتایج خوبی هم داشته است. ما ورود به بحث‌های سلبی در این قرارگاه نداریم.

وی درباره نحوه تشکیل جلسات این قرارگاه گفت: جلسات قرارگاه زیست عفیفانه به صورت مداوم و هفته‌ای دو تا سه جلسه با حضور اعضا و فواصل هر دو هفته با حضور وزیر صورت می‌گیرد.

اسماعیلی افزود: تمامی دستگاه‌هایی که در قرارگاه زیست عفیفانه موثر و عضو شورای عمومی فرهنگی هستند اعضای این قرارگاه را تشکیل می‌دهند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره بازیگرانی زنی با کشف حجاب خارج از قانون رفتار می‌کنند، گفت: از نظر قانونی اجازه نداریم به بازیگرانی که کشف حجاب کنند، مجوز حضور در برنامه های هنری را بدهیم.

وی افزود: قرارگاه زیست عفیفانه یک قرارگاه ایجابی است و کارهای سلبی به عهده این قرارگاه نیست؛ فعالیت‌هایی هم که انجام داده‌ایم فعالیت‌های فرهنگی در بین بخش‌های مختلف بوده است و الحمدلله نتایج خوبی هم داشته است. قصد ورود به بحث‌های سلبی در این قرارگاه نداریم.

انتهای پیام/

 

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *