بیانیه وزارت امور خارجه در سالگرد واقعه طبس/ اقدام متجاوزانه ارتش آمریکا علیه تمامیت سرزمینی ایران با شکست مواجه شد

23:58 - 05 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۹۲۸۶
بیانیه وزارت امور خارجه در سالگرد واقعه طبس/ اقدام متجاوزانه ارتش آمریکا علیه تمامیت سرزمینی ایران با شکست مواجه شد
وزارت امور خارجه با انتشار بیانیه‌ای در سالگرد واقعه طبس تاکید کرد: اقدام متجاوزانه و ناقض مقررات بین‌المللی ارتش جنایتکار آمریکا علیه تمامیت سرزمینی ایران، خوشبختانه در سایه تفضلات الهی با شکست عبرت آمیزی مواجه شد.

خبرگزاری میزان- وزارت امور خارجه، بیانیه‌ای را در سالگرد واقعه طبس صادر کرد.

متن این‌بیانیه به شرح زیر است:

روز پنجم اردیبهشت ۱۳۵۹، یادآور تعرض متجاوزانه نیرو‌های ویژه رزمی رژیم آمریکا به تمامیت سرزمینی جمهوری اسلامی ایران و ورود متخلفانه آن‌ها به صحرای طبس است.

اقدام متجاوزانه و ناقض مقررات بین‌المللی ارتش جنایتکار آمریکا علیه تمامیت سرزمینی ایران، خوشبختانه در سایه تفضلات الهی با شکست عبرت آمیزی مواجه شد.

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، ضمن یادآوری این شکست تاریخی ارتش آمریکا، دولت این کشور را به تأمل و درس گرفتن از نتایج این اقدام و بیش از چهار دهه رویکرد و اقدامات خصمانه در مقابل ملت مقاوم و سربلند ایران فرا می‌خواند.

اینک با گذشت ۴۳ سال از  ناکامی دولت آمریکا در عملیات طبس، جمهوری اسلامی ایران علاوه بر بی‌اثر کردن انواع تهدیدات و تحریم‌های آمریکایی، با اقتداری روزافزون در مسیر تحقق شعار‌های بنیادین انقلاب اسلامی، حفظ استقلال ملی، شکوفائی و پیشرفت همه جانبه، تعمیق مناسبات و همکاری‌های دوستانه با ملت‌های جهان، گسترش روابط خارجی با کشور‌های مختلف و سازمان‌های بین المللی براساس احترام متقابل و حفظ منافع مشترک به پیش می‌رود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *