با اقدامات قضایی سهام جایزه پتروشیمی گلستان امروز در سبد دارایی سهامداران نشست

20:56 - 05 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۹۲۷۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
با اقدامات قضایی سهام جایزه پتروشیمی گلستان امروز در سبد دارایی سهامداران نشست
رئیس کل دادگستری گلستان اعلام کرد که پس از برگزاری مجمع فوق العاده سهامداران پتروشیمی که هفته گذشته شد، امروز "سهام جایزه" در سبد دارایی سهامداران نشست.

خبرگزاری میزان_ رئیس کل دادگستری گلستان گفت: پس از برگزاری مجمع فوق العاده سهامداران پتروشیمی که هفته گذشته انجام و هلدینگ خلیج فارس به عنوان سرمایه گذار جدید، افزایش سرمایه داد، امروز "سهام جایزه" در سبد دارایی سهامداران نشست.

 

حیدر آسیابی افزود: از امروز سهامداران می‌توانند این  افزایش سرمایه را که برای هر سهم،   سه و دو دهم سهم، جایزه است در سبد دارایی خود مشاهده کنند.

 

وی افزود: به زودی پس از ثبت افزایش سرمایه هلدینگ خلیج فارس در اداره ثبت شرکتها، نماد پتروشیمی گلستان در فرابورس، باز می‌شود و سهامداران می‌توانند سهام اصلی و سهام جایزه خود را خرید و فروش کنند.

 

آسیابی افزود: گره گشایی از مشکلات پتروشیمی و رسیدن به این مرحله، حاصل پیگیری رییس دستگاه قضا و تلاش ۱۶ ماه و پیگیری شبانه روزی  دادگستری استان بود که با کمک و همراهی استانداری و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، گام به گام پیش می‌رود.

 

اقدامات برای راه اندازی دوباره پتروشیمی گلستان ۲۵ آذرماه ۱۴۰۰ با دستور ویژه رئیس قوه قضاییه در سفر به استان گلستان آغاز شد و پس از آن در سفر  رئیس جمهور به گلستان هم بر کمک به راه اندازی این طرح تاکید شد.

 

طرح پتروشیمی گلستان از ۱۷ سال پیش تاکنون بر زمین مانده است و بیش از ۹۰  هزار سهامدار دارد.

 

این پروژه در این سال‌ها  فقط ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *