رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری استان زنجان: با سارقان و برهم زنندگان امنیت جامعه برخورد قاطع می‌شود

18:40 - 05 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۹۲۷۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان زنجان: با سارقان و برهم زنندگان امنیت جامعه برخورد قاطع می‌شود
رئیس کل دادگستری استان زنجان نیارکی درجلسه مشترک شورای قضایی و انتظامی استان گفت: با سارقان و برهم زنندگان امنیت جامعه برخورد قاطع می‌شود.

خبرگزاری میزان_ حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی درجلسه مشترک شورای قضایی و انتظامی استان زنجان، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های فرماندهی انتظامی استان گفت: خداوند در آیه ۲۵ سوره حدید معیار را برای جامعه امروز قانون معرفی میکند تا با این کار به  عدالت  عادت کنند و از محتوای این آیه شریفه  به رویکرد پیشگیری توجه شده و بایستی به مردم و جامعه قانون تبیین شود و در ایجاد امنیت و آرامش مردم  ما مسئولیت داریم.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی تمسک به قرآن کریم را حلال مشکلات  جامعه  برشمرد و گفت: با تمسک به قرآن که  نقشه راه  هست  هیچ وقت شکست نخواهیم خورد و در جمهوری اسلامی هیچ بن بستی نداریم.

 

رئیس کل دادگستری استان بر حمایت قانونی و قضایی از نیروی انتظامی و ظابطین در اجرای ماموریت‌های محوله تاکید کرد و ادامه داد: اجرای دستورات قضایی و ماموریت‌های نیروی انتظامی بدون حمایت قضایی میسر نیست و هدف ما از این جلسه رفع مشکلات و موانع در مسیر ارائه خدمت هرچه بهتر به مردم در چهار چوب قانون است.

 

رئیس کل دادگستری استان زنجان با تاکید بر برخورد قاطع با سارقین  و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه از تشکیل کمیته مشترک قضایی  و انتظامی جهت پیگیری پرونده‌های مهم در استان خبر داد.

 

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با اشاره به مطالبه مردم از مسئولان قضایی در دیدار‌های عمومی در مساجد در ماه مبارک رمضان برای برخورد با هنجارشکنان  و برهم زنندگان نظم عمومی جامعه گفت:  هم افزایی و همکاری نزدیک میان  نیروی انتظامی و دستگاه قضایی  در رفع معضلات و مسائل بسیار موثر است نباید میان این دو مجموعه جدایی وجود داشته باشد تا مبادا کار مردم روی زمین بماند، توجه به رضایتمندی جامعه ماموریت مشترک قضایی و انتظامی است که این امر مستلزم یک اراده قوی و مشترک قضایی و انتظامی است.

 

در این جلسه سردار طراقیه فرمانده انتظامی استان زنجان ضمن خیر مقدم به مسئولان قضایی و مدیران سازمان‌های تابعه  قوه قضاییه در استان از تشکیل جلسه مشترک قضایی و انتظامی در هر ۳ ماه  سال خبر داد.

 

وی افزود: هدف از برگزاری این جلسه مشترک را در جهت هم افزایی و بررسی مشکلات جامعه  با حضور اعضای شورای قضایی  و  انتظامی استان  بیان کرد.

 

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه با تلاش شبانه روزی همکاران  اقدامات  خوبی در حوزه‌های  مختلف  انجام شده و استان در برخی از این حوزه‌ها رتبه نخست را در سطح کشور کسب کرده است.

 

طراقیه با تاکید بر این موضوع که  نزدیک به ۲ هزار ماموریت برای نیروی انتظامی محول شده که انجام  وظایف و ماموریت‌ها توسط ضابطین بدون حمایت قضایی  ممکن نیست و ما نیازمند قاطع قضایی هستیم.

 

در ابتدای این جلسه معاونین فرماندهی انتظامی استان گزارشی از اقدامات و برنامه‌های سال جاری  ارائه کردند.

 

 

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری زنجان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *