رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون هندبال برای سه دیدار لیگ برتر

18:23 - 05 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۹۲۷۱
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون هندبال برای سه دیدار لیگ برتر
رای کمیته انضباطی برای سه دیدار لیگ برتر هندبال زنان و مردان اعلام و جدول رده‌بندی تکمیل شد.

خبرگزاری میزان_ طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون هندبال، کمیته انضباطی فدراسیون هندبال در جلسه امروز خود، سه‌شنبه، که با حضور کلیه اعضا برگزار شد، رای خود در خصوص دو دیدار برگزار نشده در لیگ برتر هندبال زنان و مردان و یک دیدار نیمه تمام در لیگ برتر مردان  باشگاه‌های کشور را صادر کرد.  

 

براساس این رای، نتیجه دیدار شهید شاملی کازرون و غدیر ملایر ۱۰ – صفر از هفته دهم لیگ برتر بانوان به سود نماینده کازرون اعلام شد. تیم غدیر ملایر در این بازی حاضر نشد. همچنین این باشگاه به پرداخت چهارصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. شایان ذکر است در صورت عدم پرداخت جریمه مزبور، امکان برگزاری مسابقات برای باشگاه غدیر ملایر وجود نداشته و عدم برگزاری مسابقه وفق قانون موجب تصمیمات بعدی این کمیته خواهد بود.  

 

با اعمال این نتیجه در جدول رده‌بندی لیگ برتر بانوان شهید شاملی کازرون با ۱۹ امتیاز از ۱۲ بازی در رده دوم لیگ قرار گرفت و هم امتیاز فولاد سپاهان شد و به دلیل بازی‌های رودررو جایگاه دوم را از فولاد سپاهان پس گرفت. در جدول رده‌بندی لیگ بانوان بافق ۲۰ امتیازی در صدر قرار دارد و به همین دلیل بازی‌های هفته‌های آینده برای تیم‌ها بسیار حساس خواهد بود. غدیر ملایر هم با ۴ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی جای گرفت.  

 

این کمیته همچنین نتیجه بازی نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و پرواز هوانیروز از هفته شانزدهم لیگ برتر مردان را به سود نماینده فارس اعلام کرد. نتیجه این دیدار با حساب ۱۰ – صفر به سود شاملی در جدول رده‌بندی اعمال شد. همچنین کمیته انضباطی فدراسیون هندبال تیم پرواز هوانیروز اصفهان را به دلیل عدم رویارویی با حریف خود، به پرداخت پانصد میلیون ریال جریمه محکوم کرد که در صورت عدم پرداخت این جریمه، امکان برگزاری مسابقات برای این باشگاه وجود نداشته و موجب تصمیمات بعدی کمیته خواهد شد.

 

رای دیدار ناتمام پیکان سبزوار و فولاد نوین نیز با استعلام از کمیته داوران فدراسیون جهانی هندبال صادر شد که بر اساس آن نتیجه قبلی ۱۹-۲۰ به سود فولاد نوین ثبت شد.  

 

همچنین با اعمال نتیجه دو تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و پرواز هوانیروز از هفته شانزدهم لیگ برتر مردان، نماینده استان فارس ۲۷ امتیازی شد و با یک بازی کمتر از سپاهان صدرنشین ۲۹ امتیازی در رده دوم جدول رده‌بندی ایستاد. فولاد نوین نیز ۲۰ امتیازی شد و جایگاه گیتی پسند را در رده چهارم جدول گرفت. پرواز هوانیروز هم در رده دهم جدول با ۶ امتیاز جای گرفت.

 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *