«نون خ ۴» پربازدیدترین سریال تلوبیون در نوروز ۱۴۰۲ شد

11:25 - 05 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۹۱۳۹
«نون خ ۴» پربازدیدترین سریال تلوبیون در نوروز ۱۴۰۲ شد
فصل چهارم مجموعه تلویزیونی «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی، از ابتدای فروردین روی آنتن شبکه‌ی یک رفت و به طور میانگین هر قسمت از آن ۵۰۰ هزار مرتبه در تلوبیون مشاهده شد.

خبرگزاری میزان- بازدید آرشیو مجموعه «نون خ ۴» که نوروز و ماه رمضان امسال از شبکه یک پخش شد، به بیش از ۱۰ میلیون مرتبه تماشا رسید و به این ترتیب، «نون خ» با میانگین هر قسمت ۵۰۰ هزار بازدید، به عنوان پرمخاطب‌ترین سریال تلوبیون در نوروز ۱۴۰۲ انتخاب شد.

براساس آمار موجود در سایت و اپلیکیشن تلوبیون، قسمت چهاردهم با ۸۱۶ هزار بازدید به پربازدیدترین قسمت این مجموعه تبدیل شده است. قسمت اول با ۷۵۶ هزار بازدید و قسمت نهم با ۷۰۷ هزار بازدید دیگر اپیزود‌های پرمخاطب این فصل از «نون خ» بودند.

پخش تازه‌ترین ساخته سعید آقاخانی شب گذشته به اتمام رسید. پیش از این «نون خ ۱» نوروز ۹۸ با ۲.۳ میلیون بازدید، «نون خ ۲» فروردین ۹۹ با ۲.۸ میلیون بازدید و «نون خ ۳» در نوروز ۱۴۰۰ با بیش از ۸ میلیون بازدید، از پرطرفدارترین آثار از نگاه مخاطبان کاربران تلوبیون بودند.

برای مشاهده آرشیو تمام قسمت‌های پخش شده مجموعه «نون خ ۴» می‌توانید به سایت یا اپلیکیشن تلوبیون مراجعه کنید.

همچنین ۲ قسمت پشت صحنه از این سریال آماده شده که امشب سه‌شنبه ۵ اردیبهشت و فردا شب چهارشنبه ۶ اردیبهشت از شبکه یک پخش می‌شود.

«نون خ ۴» پربازدیدترین سریال تلوبیون در نوروز ۱۴۰۲ شد

انتهای پیام/


برچسب ها: سریال

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *