بیانیه سازمان برنامه و بودجه کشور در استقبال از همفکری و تعامل با جامعه نخبگان و دانشجویان

9:38 - 04 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۸۹۲۸
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
بیانیه سازمان برنامه و بودجه کشور در استقبال از همفکری و تعامل با جامعه نخبگان و دانشجویان
در پی بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان درتاریخ ۲۹ فروردین ماه جاری، سازمان برنامه و بودجه با انتشار بیانیه‌ای ضمن اعلام آمادگی کامل برای برگزاری نشست‌های نخبگانی با دانشجویان بر ضرورت همفکری و تعامل با نخبگان تأکید کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش سازمان برنامه و بودجه کشور، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانات بسیار مهم در دیدار رمضانی با دانشجویان فرمودند: ”مطالبی [هم]که به‌عنوان اعتراض، اشکال، پیشنهاد گفته شد، قابل‌بحث است؛ خب این‌ها کجا باید بحث شود؟ یعنی این‌جور نیست که خیلی روشن و قطعی باشد؛ بالاخره قابل‌خدشه است، قابل مباحثه است. به نظر من این‌جور رسید که اگر ما همین پیشنهاد‌های شما را به سازمان برنامه [و بودجه]محوّل کنیم – که علی‌الظّاهر یک تحرّک جدیدی هم داخلش پیدا شده – تا رسیدگی کنند، این کار خوبی است؛ شما مطالب را به آن‌ها منتقل کنید یا ما واسطه شویم، دفتر ما واسطه شوند منتقل کنند و از شما بخواهند بروید صحبت کنید، بحث کنید و ان‌شاءالله به یک نقطة قابل‌قبول و مشترکی برسید. “

به دنبال فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، سازمان برنامه و بودجه کشور در بیانیه‌ای تأکید کرد مشی این سازمان در دوره جدید همراهی و تعامل حداکثری با جامعه نخبگانی است.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

خداوند متعال را شاکریم که در ایام پر خیر و فضیلت ماه مبارک رمضان و در آستانه عید سعید فطر، سازمان برنامه و بودجه کشور مورد التفات و عنایت رهبر فرزانه انقلاب قرار گرفت. این سازمان بیش از پیش خود را مقید می‌داند در مسیر رشد و بالندگی میهن عزیز اسلامی و در تحقق منویات معظم‌له با برگزاری جلسات نخبگانی با جوانان و دانشجویان گرامی از نقطه نظرات نقادانه ایشان در طراحی و اجرای برنامه‌های تحولی به ویژه در تدوین برنامه هفتم توسعه کشور بهره جوید. سازمان برنامه بر این باور است که هم‌اندیشی و هم‌افزایی با جامعه نخبگانی به ویژه دانشجویان عزیز بر غنای برنامه‌های تحولی دولت به ویژه برنامه‌های مهار پایدار تورم و تقویت رشد اقتصادی خواهد افزود. این سازمان در اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و دستور ریاست محترم جمهور در حکم انتصاب رئیس سازمان مبنی بر استفاده از ظرفیت جوانان نخبه انقلابی آغوش خود را به روی دانشجویان عزیز می‌گشاید و از برگزاری نشست‌های نخبگانی با دانشجویان گرامی استقبال می‌نماید.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *