ویسی: فقط باید امشب شادی کنیم/ تمام تلاشمان را مقابل استقلال می‌کنیم

21:51 - 03 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۸۹۰۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ویسی: فقط باید امشب شادی کنیم/ تمام تلاشمان را مقابل استقلال می‌کنیم
سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: بسیار به هواداران بدهکار هستیم و یکی دیگر از قسط‌های بدهی خود را دادیم.

خبرگزاری میزان - عبدالله ویسی پس از برتری ۴‌ بر صفر صنعت‌نفت آبادان مقابل نساجی، اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*بازی را خیلی خوب شروع کرده و آن را ادامه دادیم. در ۱۰ دقیقه پایانی نیمه اول بازی را از دست دادیم و نزدیک بود گل بخوریم. از فرزین گروسیان تشکر ویژه می‌کنم که ما را بازگرداند.

*نیمه دوم متفاوت بود و برای بردن در تمام نقاط زمین بازی کردیم. درک بچه‌های ما از این بازی خیلی بالا بود و با حمایت تماشاگران‌مان توانستیم نتیجه خیلی خوبی را رقم بزنیم که امیدوارم ادامه داشته باشد. 

*باز هم مانند بازی قبلی مقابل مس کرمان می‌گویم فقط باید امشب شادی کنیم و جای شادی نداریم. بسیار به هواداران بدهکار هستیم و یکی دیگر از قسط‌های بدهی خود را دادیم.

*به سراغ بازی بعدی مقابل استقلال در تهران می‌رویم. از نظر روانشناسی، تیمی داغان بودیم و همه مجموعه کمک کردند تیم برگشت تا اکنون در بازی‌ها این چنین نتیجه می‌گیریم. باید مردم خوشحال شوند و با حمایت آن‌ها و بازی بازیکنانمان به پیروزی رسیدیم.

*سرمربی نفت آبادان با اشاره به بازی مقابل استقال در هفته بیست و هشتم، گفت: این تیم شایسته است و‌ همه تلاش خود را خواهیم کرد.

*ویسی درمورد برخی نگرانی‌ها نسبت به دربی فردای کرمان، گفت: مس رفسنجان با همه وجود بازی می‌کند و بازیکنان خوبی دارد. هیچگونه شک و شبهه‌ای ایجاد نمی‌کند، ولی انجام بازی بدون تماشاگر اقدامی حرفه‌ای نیست.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *