عادل غلامی به کادرفنی تیم ملی والیبال نوجوانان اضافه شد

16:35 - 31 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۸۶۱۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
عادل غلامی به کادرفنی تیم ملی والیبال نوجوانان اضافه شد
عادل غلامی ملی پوش سابق والیبال ایران به کادر فنی تیم ملی نوجوانان کشورمان پیوست.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در سال گذشته در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان پسر آسیا به مقام دوم دست یافت و جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان پسر جهان در سال ۲۰۲۳ را کسب کرد.

بر اساس اعلام امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان، عادل غلامی ستاره پیشین والیبال ایران با نظر محمد وکیلی سرمربی تیم ملی نوجوانان والیبال کشورمان از امروز (پنجشنبه ۳۱ فروردین) به کادر فنی این تیم پیوست تا نوجوانان والیبال ایران را در رقابت‌های قهرمانی جهان همراهی کند.

شماره ۹ سابق تیم ملی والیبال ایران در سال‌های متوالی افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشت و از ابتدای ورود ایران به عرصه مسابقات جهانی و لیگ جهانی از سال ۲۰۱۳ به عنوان یکی از بازیکنان اصلی در این تیم حضور داشت و با مربیان بزرگی، چون خولیو ولاسمو، رائول لوزانو، اسلوبودان کواچ و ایگور کولاکوویچ به عنوان بازیکن کار کرد و در تحقق رویای ۵۲ ساله والیبال ایران و صعود ایران به رقابت‌های المپیک ۲۰۱۶ سهم بسزایی داشت.

سومین اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران تا روز یکشنبه سوم اردیبهشت در سالن پیکان تهران پیگیری خواهد شد و سپس این تیم روز دوشنبه چهارم اردیبهشت تهران را به مقصد تبریز ترک خواهد کرد تا تمرینات خود را به مدت یک ماه در این شهر پیگیری کند.

سیدمرتضی طباطبایی، سیدمتین حسینی، آرین محمودی‌نژاد، مرتضی نریمانی، عرشیا سعادتی، طا‌ها بهبودنیا، آرمین قلیچ نیازی، امیرعلی دولتی، پویا آریاخواه، نیما عزیزمحمدلو، محمدمانی علیخانی، سیدحسین زمانی، بنیامین علایی، ماهان برزکار، عمران گوگ جیلی، شایان مهرابی، پویا عرب، ابوالفضل مهدیان و محمدرضا آل جلیل بازیکنان دعوتی به این مرحله از تمرینات آماده سازی تیم ملی نوجوانان هستند.

امیر خوش‌خبر به عنوان سرپرست، محمد وکیلی (سرمربی)، عادل غلامی، حسام‌الدین نائیجی و امان نظر زادقلی دوجی (مربیان)، مهدی خباز (بدنساز)، محمد مهدی آذرمهری (فیزوتراپ) و محمد معین وکیلی (آنالیزور) کادر فنی تیم ملی نوجوانان در این اردوی آماده سازی هستند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *