رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری خوزستان: ۲۶۰ زندانی جرایم غیرعمد استان در انتظار کمک خیرین هستند

11:22 - 31 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۸۵۵۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری خوزستان: ۲۶۰ زندانی جرایم غیرعمد استان در انتظار کمک خیرین هستند
رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: هم اکنون ۲۶۰ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های خوزستان در انتظار کمک خیرین هستند که در صورت جمع‌آوری وجوه لازم، از زندان رهایی یافته و به آغوش خانواده‌های خود باز می‌گردند. 

خبرگزاری میزان - علی دهقانی رئیس کل دادگستری خوزستان در جشن گلریزان اهواز که با حضور و جمعی از مدیران استان برگزار شد، گفت: هم اکنون ۲۶۰ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های خوزستان در انتظار کمک خیرین هستند که در صورت جمع‌آوری وجوه لازم، از زندان رهایی یافته و به آغوش خانواده‌های خود باز می‌گردند. 

رئیس کل دادگستری خوزستان در جشن گلریزان اهواز ضمن خوش‌آمد به خیرین حاضر، اظهار کرد: برای آزادی این زندانیان، مبلغ ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال نیاز است که بخشی از آن در جشن‌های گلریزانی که در شهرستان‌های استان برگزار شد، جمع آوری شده است. 

رئیس هیات امنای ستاد دیه خوزستان بیان کرد: جشن‌های گلریزان تجلی عمل به دستور اسلام در انفاق و نمایی از زیباترین جلوه از شکوه و مشارکت در احسان و نیکی است که همه اقشار مردم در آن سهیم‌اند. 

دهقانی گفت: مردم هر ساله در این حرکت خودجوش شرکت می‌کنند تا در این امر خداپسندانه سهمی داشته باشند و دستاوردی معنوی از این جشن باشکوه به دست آورند. 

وی کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را در ردیف اعمال صالح، برشمرد و افزود: سال گذشته ۳۶۱ زندانی جرایم غیرعمد در خوزستان با کمک یک هزار و ۹۲۰میلیارد ریالی خیران، همراهی دستگاه قضایی و گذشت شاکیان از زندان آزاد شدند. 

دهقانی گفت: در سال جاری در کنار پویش «به عشق امام رئوف می‌بخشم»، پویش دیگری با عنوان «هر خوزستان ۱۰ هزار تومان برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد» به راه افتاد که امیدواریم با این پویش، شاهد همراهی و کمک همه مردم استان در آزادی این محکومان باشیم. 

مدیرکل زندان‌های خوزستان نیز در این آیین ضمن تجلیل از شهید سید اسدالله لاجوردی بنیانگذار ستاد دیه کشور، گفت: با مشارکت سخاوتمندانه مردم و خیران نیک اندیش، از ابتدای تشکیل این ستاد تعداد ۲۵۰ هزار زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های کشور آزاد شدند که سهم استان خوزستان ۱۰ هزار زندانی بوده است.

غلامرضا روشان افزود: خوزستانی‌ها در همراهی و مشارکت در رهایی زندانیان جرایم غیرعمد در کشور سرآمد بوده و هستند و امید است امسال با همراهی مردم نیکوکار همه ۲۶۰ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های خوزستان که به علت سهل‌انگاری و غفلت گرفتار زندان شده‌اند، آزاد شوند.

وی با قدردانی از استقبال و همراهی مردم استان در پویش کمک ۱۰۰ هزار ریالی هر خوزستانی به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، ابراز امیداری کرد که با کمک رسانه‌ها و تشویق خیران و عموم مردم، پویش رهایی زندانیان غیرعمد به سرانجام برسد و منابع مالی برای آزادی این دسته از زندانیان فراهم شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *