رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عادل پیغامی مدیرعامل منطقه آزاد قشم شد

14:56 - 29 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۸۲۴۷
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
تعداد نظرات: ۲ دیدگاه
عادل پیغامی مدیرعامل منطقه آزاد قشم شد
وزیر امور اقتصادی و دارایی با صدور حکمی عادل پیغامی را به سمت رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی قشم منصوب کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش شادا، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی با صدور حکمی عادل پیغامی را به سمت رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی قشم منصوب کرد.

در حکم انتصاب صادر شده از سوی وزیر اقتصاد آمده است:جناب آقای عادل پیغامی، با عنایت به پیشنهاد دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی و تایید رییس محترم جمهوری اسلامی ایران، در اجرای تفویض اختیار شماره ۲۰۶۸۴۰ مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۸ و به موجب این ابلاغ به مدت سه سال به عنوان ((رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری-صنعتی قشم)) منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود ضمن هماهنگی با دبیرخانه شورای عالی و با التزام به تعهدنامه مدیران دولت مردمی نسبت به انجام وظایف و ماموریت‌های محوله اقدام مقتضی معمول دارید. توفیقات جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/


مهدیه غلامپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
0
0
با عرض سلام وخوش آمد گویی به شما مدیرعامل منطقه آزاد قشم ازتون خواهش مندم در خصوص مسکن وخانه به مردم وجوانانی که تا حالا خانه ومسکن ندارند کمک به عمل بیاورید
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
0
0
با سلام و احترام ، اینجانب طرح و ایده ای دارم که می بایست حضوری خدمت جناب آقای دکتر پیغامی مدیر یت محترم منطقه آزاد قشم مطرح نمایم . خواهشمند است بنده را راهنمایی کنید که چگونه میتوانم با ایشان وقت ملاقات داشته باشم. با تشکر
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *