رئیس‌جمهور: کوچکترین خطایی علیه ایران با نابودی حیفا و تل‌آویو همراه خواهد بود

9:44 - 29 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۸۱۴۰
دسته بندی: سیاست ، عمومی
رئیس‌جمهور: کوچکترین خطایی علیه ایران با نابودی حیفا و تل‌آویو همراه خواهد بود
رئیس جمهور گفت: پیام ارتش و نیرو‌های مسلح ما به نیرو‌های فرامنطقه‌ای به ویژه نیرو‌های آمریکایی این است که هرچه زودتر منطقه را ترک کنند.

خبرگزاری میزان - آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان، صبح سه شنبه در آیین گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: توانمندی‌های ارتش متکی به دانش بومی است. در همه بخش‌های نیرو‌های ارتش شاهد تجهیزات پیشرفته‌ای هستیم. خودباوری ارتش جلوه «ما می‌توانیم» است.

وی بیان کرد: نگاه مردم به ارتش نگاه به نیروی پشتوانه امنیت کشور است. مردم احساس یکی بودن با ارتش را دارند. ارتش در مسائل کشور از سیل و زلزله تا کرونا در کنار مردم بوده‌است.

آیت الله رئیسی گفت: پیام روز ارتش ما، پیام صلح و دوستی برای کشور‌های منطقه است. پیام نیرو‌های مسلح و ملت ما برای نیرو‌های بیگانه و فرامنطقه‌ای بویژه آمریکایی‌ها آن است که هرچه زودتر منطقه را ترک کنند، به نفع خودشان و منطقه است. حضور بیگانگان برای کشور‌های منطقه ایجاد امنیت نخواهد کرد.

رئیس جمهور کشورمان تصریح کرد: کوچکترین خطایی علیه ایران با نابودی حیفا و تل‌آویو همراه خواهد بود. نیرو‌های مسلح دارای جایگاه قدرت آفرین در کشور هستند.

وی بیان کرد: دولت در مجموع امکانات خود موظف است دغدغه نیرو‌های مسلح را برطرف کند. رفع مشکل پشتیبانی نیرو‌های مسلح در دستور کار دولت است.

رئیس جمهور کشورمان گفت: خداباوری در ارتش ما انگیزه الهی برای دفاع از مردم و وطن و حفظ ارزش‌های الهی ایجاد می‌کند. استفاده از تجهیزات پیشرفته بومی در ارتش ایران گواه خودباوری و جلوه ما می‌توانیم است

آیت الله رئیسی با بیان اینکه تجهیزات پیشرفته ارتش جمهوری اسلامی ایران به برکت علم و دانش داخلی بومی شده است، اظهار داشت: در حالی که در برخی از ارتش‌ها و نیرو‌های مسلح تجهیزات وارداتی حرف اول را می‌زند، اما ارتش مجهز ما تجهیزات خود را با تکیه بر علم و دانش و نوآوری و ابتکار خود تامین می‌کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *