رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آیت‌الله رئیسی: همگرایی کشورهای اسلامی در حمایت از فلسطین و محکوم کردن تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی ضروری است

18:54 - 28 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۸۰۸۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
آیت‌الله رئیسی: همگرایی کشورهای اسلامی در حمایت از فلسطین و محکوم کردن تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی ضروری است
رئیس جمهور در گفتگو با نخست وزیر بنگلادش همگرایی و اتفاق‌نظر کشور‌های اسلامی در حمایت از مسئله فلسطین و محکومیت تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی به ویژه اقدامات ددمنشانه این رژیم در مسجد الاقصی و علیه روزه‌داران فلسطینی را مهم و ضروری عنوان کرد.

خبرگزاری میزان_ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز دوشنبه در تماس تلفنی با خانم «شیخ حَصینه» نخست وزیر بنگلادش همگرایی و اتفاق‌نظر کشور‌های اسلامی در حمایت از مسئله فلسطین و محکومیت تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی به ویژه اقدامات ددمنشانه این رژیم در مسجد الاقصی و علیه روزه‌داران فلسطینی را بسیار مهم و ضروری عنوان کرد.

آیت الله رئیسی در ادامه با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر به دولت و ملت مسلمان بنگلادش، محور سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران را بر پایه توسعه و تقویت روابط با کشور‌های جهان به خصوص کشور‌های اسلامی عنوان و ابراز امیدواری کرد روابط خوب ایران و بنگلادش بویژه در حوزه همکاری‌های همه جانبه اقتصادی و تجاری بیش از پیش توسعه یابد.

"شیخ حَصینه" نخست وزیر بنگلادش نیز در این گفتگوی تلفنی ضمن محکومیت شدید اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه روزه‌داران فلسطینی تاکید کرد: حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی موضع ثابت دولت و ملت بنگلادش است. نخست وزیر بنگلادش با اشاره به اهمیت توسعه روابط با جمهوری اسلامی ایران، بر تقویت این روابط به ویژه در حوزه تجاری و اقتصادی و همکاری‌های منطقه‌ای برای رسیدن به سطح مطلوب تاکید کرد.

 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *