رئیس جمهور به خوزستان سفر می‌کند

15:02 - 28 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۸۰۵۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
رئیس جمهور به خوزستان سفر می‌کند
معاون اجرایی رئیس جمهور از سفر آیت الله رییسی به استان خوزستان خبر داد و گفت: این سفر روز‌های هفتم و هشتم اردیبهشت ماه انجام می‌شود.

خبرگزاری میزان - با اعلام پایگاه اطلاع رسانی دولت، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور روز دوشنبه در جلسه بررسی فرصت‌های سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی در استان خوزستان، تصریح کرد: هفتم و هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ رئیس جمهور به استان خوزستان سفر خواهد کرد.

وی بیان کرد: استان خوزستان از تمامی جهت استانی ثرومند است، اما در زمینه‌هایی دچار محرومیت‌هایی است که باید رفع شود.

معاون اجرایی رییس جمهور اظهار داشت: تاکنون آیت الله رییسی ۶ بار به استان خوزستان سفر کرده و بخش‌هایی از مشکلات این خوزستان حل و فصل شده است که پیرو این سفر‌ها تحولات در حوزه آب خوزستان و نفت و انرژی و پتروشیمی‌ها را شاهد بودیم.

منصوری خاطر نشان کرد: در نخستین سفر آیت الله رییسی به خوزستان، اعتبارات خوبی تخصیص داده شده که بخش‌هایی از آن عملیاتی شده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان این‌جمله که آیت الله رییسی نگاه ویژه به استان خوزستان دارد، تصریح کرد: اعتبارات تملک دارایی‌ها به گونه‌ای است که کاری نمی‌توان کرد و تلاش مضاعف می‌طلبد. موضوع جلسه امروز سرمایه گذاری است و از بنگاه‌ها و بخش خصوصی درخواست داریم تا با حضور خود کار جدی را رقم بزنند.

انتهای پیام/


زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
0
0
لطفا اعلام کنید ب چ شهرهایی سفرمیکند ما نامه داریم باید بهش برسانیم مشکلات داریم
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *