تدوین و صداگذاری «شونه جاده» به پایان رسید

10:43 - 28 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۷۹۶۳
تدوین و صداگذاری «شونه جاده» به پایان رسید
فیلم کوتاه «شونه جاده» به کارگردانی بردیا قاسمعلی وارد مرحله ساخت موسیقی شد.

خبرگزاری میزان- به گزارش مشاور رسانه‌ای، تدوین و صداگذاری فیلم کوتاه «شونه جاده» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی بردیا قاسمعلی و نویسندگی ساجده شمس که به ترتیب برعهده بردیا قاسمعلی و مهرداد جلوخانی بوده است، به پایان رسید.

این فیلم کوتاه که درامی اجتماعی‌ست، هم‌اکنون در مرحله ساخت موسیقی توسط پوریا حیدری قرار دارد و به زودی آماده حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی می‌شود.

فاطمه شمس، خسرو شیری، فرانک جواهری و حمیدرضا ترکاشوند بازیگران «شونه جاده» هستند.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «دو زوج برای گذراندن تعطیلات به ویلایی می‌روند، اما حادثه‌ای اتفاق می‌افتاد که مسیر زندگی آن‌ها را تغییر می‌دهد.»

بردیا قاسمعلی از سال ۱۳۸۷ فیلمسازی در حوزه فیلم کوتاه را آغاز و از سال ۱۳۸۹ فعالیت حرفه‌ای خود را در صداوسیما با کارگردانی و تدوین برنامه‌هایی همچون «ساعت بیست و پنج»، «ورزش از نگاه ۲»، تله‌فیلم «آینه» و... دنبال کرد. وی با برنامه «گردآفرید» برنده بهترین برنامه سال در سایت آپارات و برای فیلم کوتاه «امروز یک روز معمولی است» نامزد چندین جشنواره خارجی شده است.

عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از؛ تهیه‌کننده، کارگردان، تصویربردار و تدوینگر: بردیا قاسمعلی، نویسنده: ساجده شمس، سرمایه‌گذار: علی خوبانی، مشاور و دستیارکارگردان: میلاد آقازاده، طراح صحنه و لباس: ساجده شمس، گریم: رها غلامی و حامد کریمی، صدابردار: امیرحسین جلالی، صداگذار: مهرداد جلوخانی، موسیقی: پوریا حیدری، دستیاران تصویر: سینا حسینی و سحر شکرالله‌زاده، دستیار صحنه و لباس: مینا معتکف‌فر، طراح پوستر: میلاد سنایی، گرافیک تیزر: نیما قاسمعلی، عکاس پشت‌صحنه: علی شمس و تدارکات و تولید: ابوالفضل طهماسبی.

تدوین و صداگذاری «شونه جاده» به پایان رسید

انتهای پیام/


برچسب ها: فیلم

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *