برگزاری نخستین نشست مشترک وزارت کشور و شورای نگهبان پیرامون انتخابات آینده

18:30 - 27 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۷۸۸۵
برگزاری نخستین نشست مشترک وزارت کشور و شورای نگهبان پیرامون انتخابات آینده
سخنگوی شورای نگهبان گفت: در اولین نشست مشترک وزارت کشور و شورای نگهبان درباره مسائل انتخابات پیش رو مانند اصلاح قانون انتخابات و تدابیر و راهبردهای مدنظر مقام معظم رهبری بحث و تبادل نظر شد.

خبرگزاری میزان_ بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، هادی طحان نظیف عضو حقوق‌دان و سخنگوی شورای نگهبان امروز یکشنبه (۲۷ فروردین ۱۴۰۲) با اعلام برگزاری اولین نشست مشترک وزیر کشور و مسئولان امور اجرایی و انتخابات کشور با دبیر و اعضای حقوق‌دانان شورای نگهبان گفت: در این جلسه که به میزبانی شورای نگهبان برگزار شد درباره مسائل انتخابات پیش رو مانند اصلاح قانون انتخابات و تدابیر و راهبرد‌های مدنظر مقام معظم رهبری بحث و تبادل نظر شد.

طحان نظیف در جمع خبرنگاران افزود: در این جلسه بر اجرایی شدن تدابیر مقام معظم رهبری از سوی وزارت کشور به عنوان مجری انتخابات و شورای نگهبان به عنوان ناظر و نیز آمادگی دستگاه‌های مرتبط با انتخابات در چارچوب راهبرد‌های رهبر انقلاب تاکید شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه برای برگزاری انتخابات شایسته و در تراز جمهوری اسلامی ایران، هماهنگی مجری و ناظر انتخابات و سایر دستگاه‌های مرتبط امری ضروری است، تصریح کرد: باید از هم اکنون تمهیدات لازم برای رسیدن به این منظور اندیشیده شود که البته تا این مرحله آمادگی مناسبی در این باره وجود دارد.

سخنگوی شورای نگهبان در خاتمه اظهارداشت: مقرر شد جلسات مشترک جهت هماهنگی بیشتر و همچنین جلسات کارشناسی با رویکرد آسیب شناسی انتخابات در ادوار گذشته که پیش از این آغاز شده به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/


برچسب ها: شورای نگهبان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *