فرمانده نیروی هوایی ارتش خبر داد؛

حضور بیش از ۴۰ فروند جنگنده در رژه هوایی روز ارتش/ نیروی هوایی به دنبال نشان دادن اقتدار ایران اسلامی است

11:57 - 27 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۷۸۰۸
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
حضور بیش از ۴۰ فروند جنگنده در رژه هوایی روز ارتش/ نیروی هوایی به دنبال نشان دادن اقتدار ایران اسلامی است
امیر سرتیپ واحدی گفت: رژه هوایی ۲۹ فررودین، روز ارتش با حضور بیش از ۴۰ فروند جنگنده در آسمان تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان - به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش ضمن گرامیداشت ۲۹ فروردین، روز ارتش، گفت: ارتش جمهوری اسلامی همواره پیرو ولایت بوده و عشق و علاقه خود را به انقلاب اسلامی ایران و امامین انقلاب نشان داده و در دفاع از مرزهای ایران لحظه‌ای درنگ نکرده است.

وی افزود: رشادت و فداکاری‌های ماندگار در دوران دفاع مقدس و بعد از جنگ، ارتقا قدرت بازدارندگی، نقش‌آفرینی در حوزه‌های جنگ نرم، مقابله با بیماری کرونا، مشارکت در عرصه‌های مختلف امدادی و مردم‌یاری و تقدیم ۴۸ هزار شهید سند حقانیت این ولایتمداری است.
امیر سرتیپ واحدی اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش با انجام انواع عملیات‌ها و ماموریت‌های مختلف در طول عمر پر برکت نظام مقدس انقلاب اسلامی از هیچ تلاش و ایثارگری برای عزت و اقتدار نظام دریغ نکرده است.

وی خاطر نشان کرد: نیروی هوایی ارتش با پیروی و اطاعت محض از فرامین و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با افزایش دانش و بینش نظامی در حوزه‌های مختلف ساخت و تجهیزات هوایی و نگهداری هواپیما به دنبال نشان دادن اقتدار و عظمت نظام ایران اسلامی در منطقه و جهان است و در این راه کارکنان غیرتمند این نیروی الهی بی‌هیچ چشمداشتی مخلصانه در حال انجام وظایف خود هستند.

امیر سرتیپ واحدی اظهار کرد: رژه ۲۹ فررودین، امسال متفاوت‌تر نسبت به سال‌های گذشته با حضور بیش از ۴۰ فروند از انواع جنگنده شامل صاعقه، کوثر، اف۵، اف۴، اف۱۴، اف۷، میگ۲۹، سوخو۲۴، از سراسر کشور و به صورت متمرکز بر فراز آسمان تهران و مرقد حضرت امام خمینی(ره) بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران برگزار خواهد شد تا اقتدار هوایی ایران اسلامی را به جهانیان نشان دهد.

وی در ادامه تاکید کرد: ارتقای دانش تخصصی خلبانان به ویژه خلبانان جوان، ارزیابی سطح آمادگی یگان‌های عملیاتی هوایی و تضمین حفظ و حراست از مرزهای هوایی کشور، از دیگر اهداف تعیین شده این رژه هوایی است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *