اجرای فاز نهایی پیمایش ملی- جمعیتی مصرف مواد مخدر تا اواخر اردیبهشت

11:34 - 02 ارديبهشت 1394
کد خبر: ۴۷۰۷۸
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاون سازمان بهزیستی کشور از اجرای فاز نهایی نخستین پیمایش ملی مصرف مواد مخدرتا اواخر اردیبهشت خبر داد و گفت: وضعیت مصرف مواد مخدر و روانگردان در کشور بررسی خواهد شد تا از این طریق بتوان گام موثری در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی برداشت.

: معاون درمان مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور از اجرای فاز نهایی نخستین پیمایش ملی مصرف مواد مخدرتا اواخر اردیبهشت خبر داد و گفت: وضعیت مصرف مواد مخدر و روانگردان در کشور بررسی خواهد شد تا از این طریق بتوان گام موثری در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی برداشت.

محسن روشن پژوه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، با بیان این مطلب که بررسی شیوع و نحوه پیشگیری از مصرف مواد مخدر و روانگردان ها مهمترین برنامه مورد نظر در اجرای نخستین پیمایش ملی مصرف مواد مخدر است که در سراسر کشور عملیاتی خواهد شد، اظهار کرد: در حال حاضر پروتکل‌ها، آیین نامه‌ها و پرسش‌نامه‌های مربوط به آن نهایی شده است و تا پایان اردیبهشت ماه فاز نهایی این طرح اجرا خواهد شد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که اقدامات زیادی در راستای اجرای این طرح صورت گرفته است، افزود: در واقع جلسه ناظران 13 و 14 اردیبهشت، همچنین نشست آموزشی پرسشگران 21 اردیبهشت برگزار می شود و به این ترتیب در نهایت فاز نهایی اواخر اردیبهشت اجرا خواهد شد.

معاون درمان مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور در خاتمه با بیان این مطلب که این پیمایش ملی باهمکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر عملیاتی می‌شود، تصریح کرد: وضعیت مصرف مواد مخدر و روانگردان در کشور بررسی خواهد شد تا بتوان از این طریق مشکلات موجود را برطرف و نتایج آن را در همه نقاط کشور اجرایی کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *