۲ کمیته فنی از سوی شهرداری و شورا برای بررسی وضعیت شرکت کنترل ترافیک تشکیل شد

10:38 - 27 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۷۷۷۹
۲ کمیته فنی از سوی شهرداری و شورا برای بررسی وضعیت شرکت کنترل ترافیک تشکیل شد
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از تشکیل ۲ کمیته از سوی شورا و شهرداری برای بررسی وضعیت شرکت کنترل ترافیک خبر داد.

خبرگزاری میزان- به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا نادعلی در جمع خبرنگاران پیرامون برگزاری جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تهران درخصوص وضعیت شرکت کنترل ترافیک با بیان اینکه این جلسه از ساعت هفت صبح آغاز شد، اظهار کرد: مسائل مرتبط با این شرکت در جلسه بحث و بررسی شد تا موارد نیز توسط شهردار تهران ارائه شود که این جلسه به صورت صریح برگزار شد.

وی افزود: مقرر شد یک کارگروه از سوی شورا و یک کارگروه از سوی شهرداری برای بررسی دقیق موارد تشکیل شود. سپس نتایج پس از چکش‌کاری و بعد از دو هفته در صحن شورا ارائه خواهد شد تا رسانه‌ها و مردم در جریان قرار بگیرند.

نادعلی با بیان اینکه اگر به این نتیجه برسیم که باید مفاد تحکیم شود این اتفاق خواهد افتاد، یادآور شد: اگر ببینیم ایراد وجود دارد و باید اصلاح صورت بگیرد.

وی ادامه داد: شهردار معتقد بود بر اساس اساسنامه عمل می‌کند و اقدام قانونی است. مواردی هم که رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل اعلام می‌کرد مبنی بر این بود که این چنین نیست، اما باید منتظر ماند تا موارد به صورت فنی بررسی شود.

نادعلی گفت: این کمیته‌ها برای بازرسی و تحقیق و تفحص نیست، بلکه فنی بوده و پنج نفر از شهرداری و پنج نفر نیز از شورا ذیل کارگروه‌های تخصصی در این کمیته حضور خواهند داشت.

وی تاکید کرد: تا اعلام نتیجه نه اتفاقی به عقب باز می‌گردد و نه پیش می‌رود و قرار نیست اتفاقی بیفتد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه از همه طیف‌ها در جلسه حضور داشتند، خاطرنشان کرد: این جلسه با اکثریت اعضا تشکیل شد و عدم حضور سایر اعضا شاید دلیل دیگری داشته است.

انتهای پیام/


برچسب ها: شورای شهر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *