مزایده الکترونیکی اجرای احکام مدنی در خراسان جنوبی برگزار شد

9:53 - 27 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۷۷۵۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مزایده الکترونیکی اجرای احکام مدنی در خراسان جنوبی برگزار شد
رئیس کل دادگستری کل استان خراسان جنوبی از برگزاری مزایده الکترونیکی اجرای احکام مدنی برای اولین بار در قوه قضائیه خبر داد.

 حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد در گفت‌وگو با میزان گفت: بنا به پیشنهاد و آمادگی دادگستری کل استان خراسان جنوبی با همکاری معاونت راهبردی قوه قضائیه در راستای بند (س) تبصره (۱۰) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، برای نخستین مرتبه در قوه قضاییه موفق به برگزاری دو مزایده الکترونیک در سامانه ستاد در شعبه اول اجرای احکام مدنی بیرجند با رعایت کلیه تشریفاتی قانونی کرده است.

وی تصریح کرد: این نکته حائز اهمیت است که در مزایده دوم تعداد ۲۶ شرکت کننده از اقصی نقاط شرکت کرده اند، که با توجه به اتمام مهلت و واریز کل ثمن مزایده، نسبت به تحویل مال مورد مزایده به برنده و پرداخت مبالغ به حساب محکوم له اقدام شده است.

رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی افزود: با توجه به محاسن موجود در این طرح از جمله عدم شرکت افراد خاص و محدود در مزایده، و با توجه به تکلیف قانونی مقرر در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ نیز، در رسال جاری کلیه مزایده‌های شعب اجرای احکام مدنی و کیفری به صورت الکترونیک و از طریق سامانه ستاد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *