صحن علنی|

قالیباف: امسال یکی از تاثیرگذارترین راهپیمایی‌های روز قدس رقم خورد

9:40 - 27 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۷۷۵۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
قالیباف: امسال یکی از تاثیرگذارترین راهپیمایی‌های روز قدس رقم خورد
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حماسی ایران در راهپیمایی روز قدس بی‌شک یکی از تاثیرگذارترین و باشکوه‌ترین روز‌های قدس سال‌های اخیر را رقم زد و مایه دلگرمی مجاهدان راه آزادسازی قدس شد.

خبرگزاری میزان - محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ابتکار تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و الگوی راستین مقاومت، امام خمینی (رحمه‌الله‌علیه)، که بنیان‌گذار این راهپیمایی باشکوه بودند، هر ساله مایۀ دلگرمی تمامی مجاهدان راه آزادسازی قدس شریف است. ملت ایران امسال به‌طور ویژه و تاریخ‌ساز خوش درخشیدند و پشت دشمن صهیونیست را به لرزه درآوردند.

وی بیان کرد: ایران اسلامی امروز به پشتوانۀ این ملت شجاع و رشید، و با هدایت رهبر حکیم و دوراندیش انقلاب اسلامی، بزرگ‌ترین و استوارترین حامی مقاومت در سراسر جهان است. به یکایک باورمندان به آرمان فلسطین و مجاهدان این راه، سلام و درود می‌فرستم و توفیقات روزافزون آن‌ها را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

قالیباف گفت: لازم است به شب‌های پُرارزش قدر اشاره کنم که دیدیم چگونه میلیون‌ها نفر خود را در پناه قرآن قرار دادند و صحنه‌های باشکوهی از دینداری و معنویت را ثبت کردند تا هر تردیدی نسبت به باور‌های دینی مردم ایران از بین برود و بارش رحمت الهی بر این کشور و مردم را تضمین کند. 

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینجانب برخود فرض می‌دانم بابت وجود نعمت چنین مردمی شکرگزار خداوند متعال باشم و از همۀ دست‌اندرکاران برگزاری مراسم‌های لیالی قدر و برپایی خیمۀ عزای امیرالمؤمنین خاضعانه تشکر کنم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *