نماز عید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود

14:26 - 26 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۷۶۳۴
دسته بندی: سیاست ، عمومی
نماز عید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود
نماز عید سعید فطر امسال در مصلای بزرگ امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و به امامت رهبر انقلاب اسلامی (مدظله العالی) برگزار خواهد شد.

خبرگزاری میزان - ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر تهران در خصوص برگزاری نماز عید سعید فطر اطلاعیه‌ای صادر کرد. متن این اطلاعیه بدین شرح است:

اطلاعیه شماره یک

روزه‌داران ارجمند.

با سلام و احترام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، به استحضار می‌رسانیم؛ به فضل الهی، نماز عید سعید فطر امسال در مصلای بزرگ امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و به امامت رهبر انقلاب اسلامی (مدظله العالی) برگزار خواهد شد.

نظر به پیشبینی استقبال ویژه نمازگزاران عزیز، تلاش خواهیم کرد افتخار میزبانی و خدمت را با تسهیل حضور و تکریم وجود شریفتان در حد وسع و توانمان پاس داریم، که البته این مهم، با همراهی و همکاری شرکت کنندگان در این رویداد بزرگ مقدور و میسور خواهد بود.

از این رو استدعا داریم به نکات زیر توجه فرمائید:

۱) علاوه بر استفاده از ظرفیت اطلاع‌رسانی رسانه ملی و رسانه‌های گروهی، نقشه محل برگزاری، چگونگی اتصال صفوف، نقاط استقرار سرویس‌های خدماتی و تیم‌های راهنمایی و امدادی، مسیر‌های تردد، مکان پارک خودرو‌های شخصی و جمعی، محدودیت‌های ترافیکی و برنامه‌های متنوع و جذاب جانبی، به تدریج و تا روز برگزاری، از طریق کانال https://eitaa.com/namazjomeh_tehran در پیام‌رسان ایتا تقدیم خواهد شد.

۲) شعار محوری: «عید بندگی و همبستگی» برای رویداد امسال انتخاب شده است و از اصحاب قلم و هنر و فعالان فضای مجازی دعوت می‌شود با تولید و انتشار محتوای متناسب با مفاهیم بلند این مناسبت و نعمت الهی، در ثواب هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن نماز وحدتبخش عید فطر مشارکت داشته باشند.

در پایان، برای توفیق انجام وظیفه در شأن شما نمازگزاران ارجمند، به دعای خیرتان نیازمندیم و انشاالله اطلاعات تکمیلی در اطلاعیه‌های بعدی به تدریج تقدیم خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *